Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-06-14 13:33:07 följande:
    Alltså den här fb gruppen. Kan vi inte göra den stängd. Alltså att bara godkända kan gå med. För då kan inte era andra vänner läsa vad ni skriver där. För det känns som många inte gillar upplägget och att ni blir kritiserade.
    kan vi göra......sak jag fixa det nu?
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

fixat nu är den sluten.....behövs godkännande av ngn av oss adminstratötrer för å få vara med=)

• Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-06-14 13:43:12 följande:
    kan inte jag se den nu??? Gråter hur ska jag då veta vad ni lägger ut?? Gråter
    hmmm =S.............just det ja alla som inte har FB kommer inte kunna se bilderna=S... hur ska man lösa detta på bästa sätt?
  • Greksmurfen

hmm vi kanske får ha en omröstningstråd så ser vi hur vi ska göra med FB om den ska var öppebn lr stängd... går ju ändra på ett knyck som sagt....

har en ARG max här .. hans pappa fick fixa till hans hår...med timmern vilket inte var uppskattat av den lile maxen =P

• Greksmurfen

go kväller...hm k´hur kommer det sig att jag altid somnar när ag ska natta maxen =P.... å så vaknar man nu å e pigg..hmmm ska ju orka stiga upp imorn med=S å då måste ja lägga mej snart...
    skcikade iväg maken att inhandla tidningen lilla maxen var med idag=)......

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-06-14 22:56:16 följande:
    Det är så typiskt det där.
    jo det e ju det..... sen var ja så törstig när ja vakande så har klunkat en massa å det lä man få lyda pin på under natten... haha lä få pinka X-anta ggr bara för det... asnträngd liten blåsa=P...

Men precis som innan ronya så gör en lista med vad du behöver så ordnar ja det =) om jag hittar=)......
    ska ha nya regnvantar till maxen med... daaagis slarvade ju bort hans å abecco stl 0 är dem bästa vi haft.. siter kanon på handen, inga andra som gjort det.....
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-06-14 23:09:05 följande:
    Ok jag fixar en lista.
    Perfekt!

Ska bara komma överens med mej själv om vilken stl jag ska på skalbyxor...
    gör det.... jag ska ha stl 92 i byxan å jackan till maxen.. lite växmån gör ju inget:)... han kan fortfarande ha stl 74 med gummibanden under...=P.. men som sagt de börjar bli en aningen små=P..
  • Greksmurfen

hejhej=)
    färdigjobbat för dagen...skööönt=P.. bara 7 arbetspass kvar... nedräkningen har börjat :).....

tänkte med köpa en springcykel till maxen.. han e med runt 85cm just nu.. men han fyller så sent  28 okt så tnkte att han skulle få en i sommar...tro ni han e för liten ? bilarna på leoslekland satt han på å tog sig ram å bak.. iof var de 3 hjul på dem.... me han tycker ju det e skoj=)....

stormis å smultron funderar ni över söndag ;).....

• Greksmurfen

hejhej tjejer...
    hmmm börjar fundera lite mer, egentligen borde kanske gruppen vara öppen , tror det e större chanser att vi säljer med då eller har ja helt fel...?!?..... de som inte vill att det ploppar upp på sin sida kanske kan göra ngt inställning lr radera direkt när man lagt upp lr sagt ngt?!?

USch e så sugen på att skicka vräkningsorder på lillan =P.... HATAR denna halsbrännan finns inget som hjälper =(...är där konstat i stort sätt.... tips? har tagit samarin, losec, filmjökl, mjölk.. ja you name it =S......

stormis funderar du å smultron å ta er hit till sön lr =) ??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17