• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • xmari

Jag äääälskar Didriksons boardman ställ! Tack vare fleecen håller den relativt varmt och den håller minsta lilla droppe ute. Lillkillen har haft sitt två säsonger på dagis men nu är ett nytt på g hem då det är väldigt slitet. Vet dom på vårt dagis som har boardman hela vintern men det tycker jag är att ta i. Höst och vår däremot = Hjärta

• Busbellan

Hej på er tjejer, vad händer här idag då?

Själv sitter jag och funderar på om man ska orka fota, har ju massvis som ska säljas.
    Har rensat sommarkläder nu, men funderar lite. Tänk om man säljer allt nu, då lär jag ha gjort av med de pengarna innan det är salgdags och tänk hemska tanke om man inte har nåt mer att sälja inför salg
    Visserligen har jag 2000 dkk här hemma och det kommer man ju en bit med i alla fall

Mamma till Nora, August och Ella
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-18 16:56:49 följande:
    Hej på er tjejer, vad händer här idag då?

Själv sitter jag och funderar på om man ska orka fota, har ju massvis som ska säljas.
    Har rensat sommarkläder nu, men funderar lite. Tänk om man säljer allt nu, då lär jag ha gjort av med de pengarna innan det är salgdags och tänk hemska tanke om man inte har nåt mer att sälja inför salg
    Visserligen har jag 2000 dkk här hemma och det kommer man ju en bit med i alla fall

Man har väl alltid nått att sälja Flört
  • SmillaMilla
    Kavat skrev 2011-01-18 16:06:03 följande:
    LitenBlomma skrev 2011-01-18 15:06:14 följande:
    Samma här, barnen har Molo overaller som är dyngsura. Men barnen är torra!
    Tack för svar tjejer! Solig, Misstänkte väl det. Hon har molo fast tvådelat här hemma och då blir hon inte blöt, men här är hon sällan ute lika länge och här är inte heller lika blött...Är den i "gummimaterial"? Regntät?
    ja som gummimaterial. Regntätt absolut!
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-18 17:11:31 följande:

Man har väl alltid nått att sälja Flört
    Ja, kläder finns det ju alltid, frågan är bara om det är nåt man vill skiljas från
  • Zvartaliljan

Rekommenderar Molos MMP nu när det är så slaskigt ute. Overall eller tvådelat kvittar. Har båda o älskar dom Hjärta Är ju som gummerade skalkläder typ, som andas. Proffsmaterial.

Dock var Maia helt dyngsur idag när jag hämtade henne...men berodde inte på att väta kommit in genom overallen utan för att hon var lite VÄL inne i leken o glömde av sig...

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2011-01-18 17:23:30 följande:
    Rekommenderar Molos MMP nu när det är så slaskigt ute. Overall eller tvådelat kvittar. Har båda o älskar dom Är ju som gummerade skalkläder typ, som andas. Proffsmaterial. Dock var Maia helt dyngsur idag när jag hämtade henne...men berodde inte på att väta kommit in genom overallen utan för att hon var lite VÄL inne i leken o glömde av sig...

Är det denna?

www.eleraff.se/Shop/Product.aspx

För den är jag grymt sugen på!
  • imsel

Hallåj, här kommer jag med en fråga igen..
    Jag har frågat tidigare nångång, men jag tror inte jag fick nåt svar
    Iaf så undrar jag hur Kik Kid´s fleeceoverall är? (den som ser lite ut som Molos lurvfleece)
    Jag söker en fleece/ull-overall att ha under vinteroverall och skaloverall, så den ska ju inte vara alltför tjock.

Hittade en kik kid lurv och en vanlig fleece på rea, skulle ni haft nån av dom under overall?
    Bor i Kiruna så det blir ju som lite kallt här ibland

april 09 kom min bebbe
  • Busbellan

Nu har jag beslutsångest, hjälp mig!
    A har två kortärmade tröjor med lastbilarna, den med helprint och röda kantband i 116 och den med svarta ärmar och rygg i 122. Jag tycker båda är jättefina, men den i helprint är nog snäppet finare.
    Men nu är det ju så att A är nog nästan 120 cm lång nu, han kan säkert ha 116, men 122 sitte antagigen snyggare i sommar. Båda ska INTE stanna det är i alla fall helt klart, men vilken gör man sig av med?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17