• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 17:18:16 följande:
    Dutoffla: Men var hittar man nanoook? Svin dyrt?
    Ja, de är dyra men försök hitta när de rear eller på Tradera. (heter numera Isbjörn) Jag har köpt våra plagg på utförsäljningar till minst 40%

Tror bla Uteungar och typ Naturkompaniet och Addnature har
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 18:43:33 följande:
    Men inte vårkläder då?
    Det brukar vara rea efter vintersäsongen i typ feb-april beroende på säsong. Skalbrallorna är skitbra.

LillaEgo- Fin shopping!

Smilla- Fina barn i Molo och Katvig!

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-01-18 19:04:35 följande:
    Hej hej flickor.

Skuttar in och säger att jag lever, heeeeerregud alltså vilka veckor detta varit, som en enda dimma typ.
    Vad ni än gör, gå inte och få körtelfeber på "äldre" dagar, såhär dålig har jag aldrig varit, 39 graders feber i 12 dagar, men värst har nog varit halsen, åkte på en otäck virus infektion i halsen som jag fick antibiotika av som i sin tur förstörde magen totalt. Har bara kunnat peta i mej vatten och fil = 5 kg, och jag behövde verkligen inte gå ner i vikt, vågen stod på 42,9 kg igår , känner mej som ett äckligt skelett typ. Men hur som så känner jag mej piggare nu, halsen börjar ordna upp sej och idag har jag lyckats peta i mej lite mat.

Nuuuu behöver jag lite shopping minsann
    Åh fy! Det låter inget vidare. Tycker absolut du är värd lite shopping nu
  • Greksmurfen
    Men inte vårkläder då?
    nä inte på den sidan där var det bara fodrad jacka å fodrade vinterbyxor.... men addanture har ju skaljacka bla å skalbyxa med tro ja..  så ha lite is i magen å ta när rean börjar =) om det e ksalkläder du e ute efter..
    www.addnature.com/brand.aspx
    mamma till Maximilian född 081028
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 19:30:06 följande:
    Nja jag vill nog inte ha nanook, de föll mig inte i smaken. Blir nog pop eller everst här.
    Nej, det är ju inte dem snyggaste men bra Är Everest bra? Har aldrig haft...
  • Förväntansfull0406

Hej igen.

Måste bara fråga vad tycker ni om Katvig?? storlekar, hållbarhet osv...

Och så en sak till, vilken stl har barnet när de är ca eett och ett halvt år? jag ska köpa vinteroverall till min dotter till nästa vinter, hon fyllar ett den 14 feb. Jag tror 92-98. vad tror ni??

• SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-01-18 19:34:01 följande:
    Nej, det är ju inte dem snyggaste men bra Är Everest bra? Har aldrig haft...
    Vi har bara haft utebyxorna, men i många år. Jag har varit supernöjd. så i år tänkte jag testa jackan också.
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-18 19:18:41 följande:
    Ja, de är dyra men försök hitta när de rear eller på Tradera. (heter numera Isbjörn) Jag har köpt våra plagg på utförsäljningar till minst 40%

Tror bla Uteungar och typ Naturkompaniet och Addnature har
    Men inte vårkläder då?
    Det brukar vara rea efter vintersäsongen i typ feb-april beroende på säsong. Skalbrallorna är skitbra.

LillaEgo- Fin shopping!

Smilla- Fina barn i Molo och Katvig!

*blink blink* påminner om att jag vill veta nästa utförsäljning.. när den är..
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 18:59:56 följande:
    Håller absolut med! Fast jag fick bort stooora fläckar med blåbärsoppa på en molo knapptröja med röd/vita prickar. och de hade legat orörda några dagar då jag varit sjuk. Trodde att det skulle vara kört, men de är bort.
    ja apelsinfläckar och lingonfläckar är lixom ingen match!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17