• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan

Nu behöver jag lite hjälp igen
    Avskyr att prissätta plagg, men vad är ett rimligt pris för kortärmade molosar i fint skick?
    Kommer nog ta mer för vissa iof sig eftersom jag hellre behåller vissa än säljer dem för billigt

Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-01-18 20:17:06 följande:
    Avskyr att prissätta plagg, men vad är ett rimligt pris för kortärmade molosar i fint skick?
    Kommer nog ta mer för vissa iof sig eftersom jag hellre behåller vissa än säljer dem för billigt
    Åh, vad svårt! Kan inte råda. Det är därför jag själv lägger ut det mesta på Tradera för 1 krona. Har så svårt att värdera begagnade saker

Chokladmoshin- Man skulle nästan kunna tro att du gillar Colibri Sötaste Mini!
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-01-18 20:21:14 följande:
    Åh, vad svårt! Kan inte råda. Det är därför jag själv lägger ut det mesta på Tradera för 1 krona. Har så svårt att värdera begagnade saker

Chokladmoshin- Man skulle nästan kunna tro att du gillar Colibri Sötaste Mini!
    Nej, så brukar jag med göra på tradera, men vågar nog inte det på fb och ska försöka där först
    Men det är skitsvårt med pris, man vill ju få ut endel för plaggen, men inte ta några överpris.
    ja, ja tycker folk det är för dyrt så är ju det värsta som kan hända att ingen köper det
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-18 20:28:23 följande:
    Nej, så brukar jag med göra på tradera, men vågar nog inte det på fb och ska försöka där först
    Men det är skitsvårt med pris, man vill ju få ut endel för plaggen, men inte ta några överpris.
    ja, ja tycker folk det är för dyrt så är ju det värsta som kan hända att ingen köper det
    Folk kan ju alltid pruta eller att du sänker det lite sedan
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-18 20:17:06 följande:
    vad är nypriset?
  • Tjollabolla
    Förväntansfull0406 skrev 2011-01-18 19:55:32 följande:
    Någon som vill ge mig råd, ang inlägget uppe?
    Min flicka fyller 1 den 12:e februari, jag tror ju inte hon har 98 nästa vinter. 92 hade jag satsat på, fast det kan ju bli stort med. Svårt det där, så jag har inte gett mig på att köpa overall till nästa år än.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan
    Kristyr skrev 2011-01-18 20:29:34 följande:
    Folk kan ju alltid pruta eller att du sänker det lite sedan
    Ja, så kan man ju också göra
  • Busbellan
    Kristyr skrev 2011-01-18 20:30:19 följande:
    vad är nypriset?
    Kolade vad de kostar i år, och både knappisar och vanliga kortärmade kostar 379 kr tror jag
  • Busbellan

Kommer alltså inte ihåg vad de kostade när jag köpte dem

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17