• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 17:18:16 följande:
    Dutoffla: Men var hittar man nanoook? Svin dyrt?
    finns lite här å var ;).....addanture.se har bl a.... vet inte när deras stora rea är men den borde komma snart kan man tycka=)
    sälv har ja hittat nanook till ungarna på 50% byxa å jacka till nästa år men fick inte läggaundan till bb =/ så vill inte redigt förtälja vart ;)-----
    det är bra kläder iaf=)väl värt vartenda kr
    mamma till Maximilian född 081028
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2011-01-18 18:36:50 följande:
    finns lite här å var ;).....addanture.se har bl a.... vet inte när deras stora rea är men den borde komma snart kan man tycka=)
    sälv har ja hittat nanook till ungarna på 50% byxa å jacka till nästa år men fick inte läggaundan till bb =/ så vill inte redigt förtälja vart ;)-----
    det är bra kläder iaf=)väl värt vartenda kr
    Men inte vårkläder då?
  • Lilla Ego 07

Hej i tråden!

Lägger ju aldrig i princip in några bilder i bildtråden (el extremt sällan iaf). Idag var jag bara tvungen att fota lite shopping. Kan inte riktig beskriva med ord hur nöjd jag är Tyst
    Har handlat väldigt mycket denna månad och förra så detta är bara en bråkdel av min shopping men de är några av de finast av det jag shoppat tycker jag nog Flört

By the way, nu har jag ett nytt ha-begär igen, Hoodklänningar! Must have, och många många vill jag ha!

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-18 18:30:12 följande:
    Nu har jag beslutsångest, hjälp mig!
    A har två kortärmade tröjor med lastbilarna, den med helprint och röda kantband i 116 och den med svarta ärmar och rygg i 122. Jag tycker båda är jättefina, men den i helprint är nog snäppet finare.
    Men nu är det ju så att A är nog nästan 120 cm lång nu, han kan säkert ha 116, men 122 sitte antagigen snyggare i sommar. Båda ska INTE stanna det är i alla fall helt klart, men vilken gör man sig av med?
    du gör dej givetvis av med 116 Flört
  • SmillaMilla
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-18 18:54:19 följande:
    Hej i tråden!

Lägger ju aldrig i princip in några bilder i bildtråden (el extremt sällan iaf). Idag var jag bara tvungen att fota lite shopping. Kan inte riktig beskriva med ord hur nöjd jag är Tyst
    Har handlat väldigt mycket denna månad och förra så detta är bara en bråkdel av min shopping men de är några av de finast av det jag shoppat tycker jag nog Flört

By the way, nu har jag ett nytt ha-begär igen, Hoodklänningar! Must have, och många många vill jag ha!
    Otroligt fin shopping!!!
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2011-01-18 18:57:55 följande:
    här ska det ju vara

jag Hjärta YES!

Superbästa fläckborttagningen!
    Håller absolut med! Fast jag fick bort stooora fläckar med blåbärsoppa på en molo knapptröja med röd/vita prickar. och de hade legat orörda några dagar då jag varit sjuk. Trodde att det skulle vara kört, men de är bort.
  • Flock
    Kristyr skrev 2011-01-18 18:57:55 följande:
    här ska det ju vara

jag Hjärta YES!

Superbästa fläckborttagningen!
    Haha, det kom jag oxå fram till idag när finaste regnbågströjan blev räddad! Hjärta
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • ängeln83

Hej hej flickor.

Skuttar in och säger att jag lever, heeeeerregud alltså vilka veckor detta varit, som en enda dimma typ.
    Vad ni än gör, gå inte och få körtelfeber på "äldre" dagar, såhär dålig har jag aldrig varit, 39 graders feber i 12 dagar, men värst har nog varit halsen, åkte på en otäck virus infektion i halsen som jag fick antibiotika av som i sin tur förstörde magen totalt. Har bara kunnat peta i mej vatten och fil = 5 kg, och jag behövde verkligen inte gå ner i vikt, vågen stod på 42,9 kg igår , känner mej som ett äckligt skelett typ. Men hur som så känner jag mej piggare nu, halsen börjar ordna upp sej och idag har jag lyckats peta i mej lite mat.

Nuuuu behöver jag lite shopping minsann

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-18 18:54:40 följande:
    du gör dej givetvis av med 116 Flört
    Jaså det tycker du
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17