Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-03-17 14:58:08 följande:
    vassegod
    Attans vilken dyr mössa! Hamnade minsann en massa i korgen. Får nog tänka över det här en stund.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-03-17 15:00:33 följande:
    just nu står chokladrutor i ugnen det blev en enkel kaka idag ändå och jag ska bara smaka EN liten!! usch jobbigt
    Åh vad gott och fy vad jobbigt att inte få äta mååånga!
    stökmamma skrev 2011-03-17 15:03:05 följande:
    det blidde dom?
    tur att jag missade men då har ju ni två par och vi inga Obestämd 'fusk*
    Nix. Titti behövde sina iaf och då chansade jag på dessa istället. Ska ju vara bra iaf.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-03-17 15:06:28 följande:
    Hej i tråden!

Nu måste jag vara ot, men behöver ert råd.

Svea har nu fått en läkartid till barnpoli. Efter remiss från hennes provatläkare. Men den läkaren vi fick nu har vi redan till ett av de andra barnen. Kan man ringa o fråga om man kan byta till en annan läkare? Eller skvallrar de där emellan så att man ändå inte får den vård man behöver ha?

Är rädda att om vi tar samma läkare så blir man klassad som hydrokondriker och inte tas på allvar. Förstår ni mitt dilemma? 
    Tycker du inte ni får den hjälp ni behöver av den läkaren till det barnet då?
    Är ni nöjda med läkaren nu hade jag tyckt det var bra att ha samma.
    Är ni inte nöjda så hade jag ringt och bett om någon annan.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-03-17 15:31:34 följande:
    Hmmm ja ni har kanske har rätt. Men kanske det ligger lite bakom mig att den andre läkaren är bättre på allergier och det är just sveas knepiga allergier vi skall dit med. 
    Då hade jag valt den som är bäst på allergier.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-03-17 16:08:44 följande:
    hej hopp=)

e så stolt över maxen han har slutat med blöjor helt nu på dagen=) har bara nattetid just nu där e han inte redo å slut än iaf =) men det e rätt tidigt ändå för en kille å vara 2år å 4mån =)........såååå skönt att daigs äntligen lagt ner lite möda på han med=/...de ansåg ju att dem som var över 3 skulle få lite mer hjälp å sluta med blöja =O typ...........

Vad duktig han är!

Busbellan skrev 2011-03-17 16:08:59 följande:
    Alltså det var väl hemskt dumt att länka till kokobello
    Nu sitter jag där med korgen fylld
    Nån som vet hur den ärmlösa lilarandiga katvig klänninen/tunikan ser ut irl?
    Är den klänninglång eller mer tunika?

Ja lite dumt var det allt.

Jag tror den är lång eftersom det står klänning.
    Vi har en tunika men den ser lite annorlunda ut upptill och kallades inte klänning.

• lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-03-17 19:49:49 följande:
    blir minidanskträff imorn =) på kosta  weeee...... everlonn, liljan å jag  iaf än så länge =) skojjigt skojjigt =)....nu ska ja bara se om maken kan sluta innan så ja sliper ha med en uttråkad maxen...för att shoppa i affärer är INTE hans grej ;)
    Åh vad mysigt!
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-03-17 20:08:08 följande:
    det e bara å hänga på ;)...........ta du tåget upp till växjö så finns det lats i bilen ;)
    det är med sorgen i hjärtat ja fått lägga un dan melinas fina suits i stl 68 =(.kaniner, lamm, puzzel, orchide, pippi =(............
    men få se det så att det är dax å skaffa nya ;)..........hon äger bara 3-4 sutis nu =O

Nädu med tanke på att vi nyss lagat båda bilarna för måååånga tusenlappar så får jag nog allt snåla.

Ha det så mysigt!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17