Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-03-14 22:46:02 följande:
    Kan hålla med.
    Skulle älska att vara gravid och få föda igen, älskar ju å föda barn, men med tanke på hur förra graviditeten slutade så är jag numera livräd för att bli gravid igen.

Gokväll i tråden förresten, lite sent nu kanske. Alla svoer väl.
    Jag sover inte fast jag borde.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-03-15 18:49:44 följande:
    Oh vilket fynd! Fiiin!
    Hoppas barnen kryar på sig. Här är det förkylt och hostigt men ingen feber. Å Lia verkar ha fått ögoninflammation. igen... SUUUCK!
    Tack! Ja verkligen ett fynd! Hoppas nu att M kan ha den.. Annars får N ha den.
    Missbedömde mina arbetsuppgifter och blev skickad iväg ifrån boendet på en massa ärenden precis när jag skulle ninja. Hann dock smita in och lägga ett bud i rättan tid.

Jobbigt med sjukor!
    Hoppas ni blir friska snabbt nu!
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-15 19:56:47 följande:
    Gokväll tjejer!

I´m back från dator haveri! SHIT va handikappad man blir utan dator, nästan hemst ju! Himla tur jag har en iPhone!
    Välkommen tillbaka!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-16 14:54:28 följande:
    Bara lite traderashopping för mig
    Hann precis hem och sno åt mig ett plagg där

Annars är här lugnt, Ella är sjuk. Hur är det med dina då? Är de febriga idag också?
    Inte så bara, det.

M och E är fortfarande sjuka.
    Fick hämta A i skolan också idag. Men tror inte att hon är så jättesjuk.
    Hon kom ju på sen att det är första trumlektionen imorgon och var genast mycket frisk igen.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-16 14:59:05 följande:
    ibland är det bara skönt att få vara hemma med mamma en dag
    Ja
    Hon känner sej och ser risig ut, så det är väl på gång.
    Men jag tror att hon får vara bra däckad för att inte gå iväg imorgon.
  • lillronya

Gokväll!
    Smet hemifrån en stund för att alla i detta hemmet tyckte att jag tjatade om disk och städ för mycket.
    Kan ju undra varför man behöver tjata?
    Nu är jag glad igen iaf.

• lillronya
    stökmamma skrev 2011-03-16 21:23:38 följande:
    Hjärtajag fick höra så där smylyssnandes efter att ha varit borta ett par dagar och nyss kommit hem att jag minsann kunde åka tillbaka för jag va så sur och tjatig.. .
    fast annars är det mest pappan som kan åka tillbaks på (borta) jobb  
    Inte lätt att vara mamma, minsann.

Tröstar mej med chips och cola.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17