Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-03-18 19:04:53 följande:
    JAAAAAAAA!!! Molo helg på B&R! 3 för 2 på ALLT molo! Jag som var på väg o skicka en beställning innan i veckan, gissade nästan på nåt erbjudande nu vid BB. 3 T-shirts på väg hit till Milo .
    Vilken tur du har!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya

N kräker här och jag försöker på alla sätt bortförklara detta nu.
    Har kommit på att det nog är matförgiftning.
    För inte brukar man väl bli hungrig några timmar efter insjuknandet i maginfluensa?
    Eller det är kanske bara jag som slutar äta helt då?
    Hon gråter för att jag säger att honinte får äta än.

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-03-18 19:58:35 följande:

Visst funkar denna syskonmatchningen till ett foto?? Det är nästan exakt samma gröna i tröjorna.
    Vad hade ni haft till poetryn? Bara leggings eller leggings/strumpbyxor och kjol?

Superfin matchning!
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-03-18 19:59:21 följande:
    mår man inte urk med maginflunsa och inte vill äta nått?

Då hoppas vi på matförgifting fast man brukar må lite risigt då med och inte vilja äta...

...... fast alla är väl olika
    Jo det är ju så jag tänker.

Alltså hon mår lite risigt och fryser lite.
    Men hon sover inte eller sådär.
    Har kräkt några gånger och vill nu äta.
    Började vid 16 så det är ju inte längesen.

Hon säger att maten i skolan smakade konstigt...

Ja ja vi får väl se.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-03-18 20:35:15 följande:
    5 Molosar idag då... Å 1 katvig och 1 geggamojja.
    Kanske man skulle stänga av datan?

Äh varför?
    Bara att fortsätta ju.
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-03-19 07:14:52 följande:
    God morgon!

Nån mer än jag som drog nitlotten idag?
    Godmorgon!
    Här var det nog alla som drog nitlott.

Mannen startade tvn till småttarna utan att titta på klockan först. Det är liksom morgonsignalen för de. Så när jag vaknade efter stund och insåg att kl då var 5.30 gick de ju inte med på att sova igen.
    Dessutom ville hunden ut och den nitlotten drog jag.
    Så här är det snart middag
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2011-03-19 09:14:08 följande:
    Mmm... Marcus har hostat och haft ont i öronen i natt, så vi gick upp vid halv sex efter att ha försökt somna om en halvtimma.
    Alla hostar o snörvlar i familjen så det får bli en lugn hemma-helg för oss!

"Skönt" att höra att ni andra har det lika jäkligt!

PS: Än en gång FÖRLÅT lillronya att jag behöll skorna!! ObestämdHjärta
    Åh hoppas ni blir friska snart!

Äh det där med skorna är redan glömt! Nu ska vi ju ha adidas istället. Blir säkert bra för min varmfotade unge att ha ofodrade dojjor istället.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-19 09:23:26 följande:
    God morgon!

Här vaknade föräldrarna strax innan 7... Liten loppa sov till 8 V är på kurs med jobbet så jag och T myser mest, tänkte ta en tur till affären och inhanla lördagsmiddag. Några bra förslag? Helt idé torka här!
    Tacos önskades det av vissa här.
    Det blir det dock inte för det vill jag inte utsätta Ns mage för idag.
    Dessutom är jag så nojig så jag vill inte äta sånt som jag tycker är jättegott när det finns en risk att jag måste kräka upp det.
    Smultronhjärta skrev 2011-03-19 09:25:14 följande:
    Kycklinggryta är jag själv väldigt sugen på
    Åh det är gott!
    Fast det åt jag två gånger förra helgen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17