• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 20:53:48 följande:
    Jaaa visst är det kul med paket Ja allt är bra här! Söndags ångesten har kommit bara, vi är så förbannat trötta på sambons jobb. Det är så tråkigt att han är iväg hela veckorna Nu måste jag kolla i BT vad det är som är så sött! *nyfiken*
    Men Tjolla, kommer han inte ens hem på kvällarna längre?
    Måste vara jättetråkigt för alla.
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2010-05-02 20:55:59 följande:
    Men Tjolla, kommer han inte ens hem på kvällarna längre?Måste vara jättetråkigt för alla.
    Nääe, han ligger iväg hela veckorna. Skittråkigt! Han är konsult och nu när Sony Ericsson sa upp folk flyttade dom honom till Helsningborg. Så det tar nästan 1½ timme enkel väl att köra... Så han är där hela veckorna, han försöker jobba in fredagen men det går inte alltid. Han har varit där sen början av december. Vi är måttligt trötta på detta!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Nyss hemkomna från kalas och båda barnen somnade på ett kick så fort vi kom hem. Men fyyy så mätt jag är, käkade först middag hos mamma och pappa eftersom vi trodde det var fika kalas, men när vi kom dit var det en maaaaassa mat, skulle behöva en rejäl promenix nu men sambon jobbar natt så det är ganska så kört.

Händer här då?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • na96gen
    lillronya skrev 2010-05-02 20:45:23 följande:
    Ja visst är han ursöt?! Försöker febrlit komma på ett bra namn till honom nu. Godkväll!Roooligt med många paket ju! Allt är bra här. Hos er med?
    ooo vilken goding vad är det för ras ?
  • Jen80

God kväll på er tjejer!
    Hoppas allt är bra med er här i tråden. Här är det bara bra. Jobbar för fullt, men har haft en helg med hyfsat ledigt iaf, förrutom en massa trädgårdsarbete .
    Åh, va många sötnosar i BT ! Va stora alla barn börjar bli när man inte kikar in här så ofta.
    ängeln83: Va lika Liam och Meja är.  Hur gammal är hon nu?
    Och lilla Lia . Verkar som att det är en liten bebis till på G här i tråden. Härligt !... eller det kanske är flera ??!
    Lade in några bilder på Ava i BT. Idag har hon invigit sina fina kaninknickers. Underbart söta !

• Jen80

Men oj, va många glada gubbar jag hade med i inlägget. Måste vara extra glad ikväll haha

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 20:53:48 följande:
    Jaaa visst är det kul med paket Ja allt är bra här! Söndags ångesten har kommit bara, vi är så förbannat trötta på sambons jobb. Det är så tråkigt att han är iväg hela veckorna Nu måste jag kolla i BT vad det är som är så sött! *nyfiken*
    Förstår att ni är trötta på veckopendlandet.
    JA kika du
    na96gen skrev 2010-05-02 21:03:32 följande:
    ooo vilken goding vad är det för ras ?
    JA han är en riktig goding.
    Det är en blandras. Samojed, gråhund och husky.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2010-05-02 20:53:08 följande:
    Hjälp mig..Blå castor jacka molo, vilken blåfärg har den?
    OM det är den vi har så är den lite åt det petrolblå hållet. Ska smita och titta efter strax.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17