• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • na96gen
    lillronya skrev 2010-05-02 21:11:59 följande:
    JA han är en riktig goding. Det är en blandras. Samojed, gråhund och husky.
    ooo så fin Min hund gick bort i höstas så jag är lite hundsugen, men vi har sagt att vi skall vänta lite ... Men han såg så kramgo ut så .. hihi
  • ängeln83

Men åååååh, Meja hade ju inte alls somnat, trodde det men helt plötsligt var det någon som hoade ifrån hennes rum *suck*
    Dessutom är hon super snorig och hostig IGEN, aldrig mer höst barn säger jag bara, hon har varit konstant förkyld sen hon föddes.
    Gaaaaaaaah, jag blir snart galen ju, kan man inte få lite ensam tid typ 5 minuter iaf?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 21:46:52 följande:
    nej det är sjukt tråkigt..o jobbigt. O med allt annat runt omkring så känns det som det sista jag orkar med just nu men man är ju tvungen...vill inte åka på straffavgifter för att jag deklarerar för sent...
    Jag vet hur det är och kan inte annat än att heja på. Kör hårt så länge det håller så får du vila sen (hoppas jag). Du fixar det!
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-05-02 21:55:41 följande:
    hjälper till lite
    Tackelitack {#lang_emotions_sunny}
    Ah men det är nog den jag tänker på, sååå fin, har ni overall eller jacka? Har en regnbåge i 104, men tänkte bunkra denna blå i 110..
    William 000213, Lowe 070712
  • lillronya
    na96gen skrev 2010-05-02 21:55:57 följande:
    ooo så fin Min hund gick bort i höstas så jag är lite hundsugen, men vi har sagt att vi skall vänta lite ... Men han såg så kramgo ut så .. hihi
    Vi har varit utan hund i två år nu och känner att det börjar bli dax.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:00:07 följande:
    Tackelitack Ah men det är nog den jag tänker på, sååå fin, har ni overall eller jacka? Har en regnbåge i 104, men tänkte bunkra denna blå i 110..
    den är urfin!! älskar den verkligen. vi har jacka! här blir det inte fler overaller för bägga barnen vägrar.. eller rättare sagt de gillar mer jacka/byxa så så får det bli
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-05-02 21:48:27 följande:
    Ja det är tvunget, tyvärr. Mår du lika dåligt fortfarande?`När var det du skulle till läkaren? Eller du har kanske varit där?
    Jag har varit på så många läkarbesök nu så jag vet inte ens vilket du refererar till....ska träffa gastroläkaren på tisdag om du menar det. Imorgon ska jag ringa gyn, hoppas på operationstid denna veckan...
    Har gett upp hoppet om denna kroppen...nu ger jag upp amningen...orkar inte med att må så här dåligt, tror inte det finns ett enda gram fett i min mjölk ändå utan allt verkar lagra sig i min kropp istället för Mateo...han är ju ändå så pyttig med sina 5kg fast han är 4 månader så om han går upp mer om han får flaska så får jag ge upp det här...känns bara så trist när det ändå fungerar bra och han verkar ju nöjd, men ändå står han stilla i vikten

Nä klaga klaga klaga...jag gör inget annat än klagar nu för tiden. Sambon vill få mig inlagd så de reder upp allt på en gång eftersom jag bara får det ena efter det andra o han är nog trött på allt klagande och att behöva oroa sig. Men jag HATAR ju o ligga inlagd...fy o vara borta från barnen. Nä det får bli täta läkarbesök nu istället...
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:00:07 följande:
    Tackelitack Ah men det är nog den jag tänker på, sååå fin, har ni overall eller jacka? Har en regnbåge i 104, men tänkte bunkra denna blå i 110..
    åhh förresten fiiina inköp äääälskar miniapple i det gröna och det lila {#lang_emotions_heart}.

lillronya: vilken söööt vovve. ser ut som en liten buster
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2010-05-02 21:54:37 följande:
    Nä fy, det tar verkligen på krafterna, Liam är ju hemma på dagarna och Meja är inne i en enormt gnällig period så just nu är jag verkligen bara mamma. Mina 3½ timma ensam hos tatueraren i onsdags var som en dröm trots att det gjorde prutt ont Nja han jobbar natt men sover fram tills kl 15 ungefär, sen har han haft en massa andra projekt så han har bara varit hemma någon timma innan det är dags för jobb igen. Nu är han dock ledig 1 vecka och det ska bli SÅ skönt. Ojoj, ja nu har du inga småttingar längre Har ni planerat nåt mer barn eller är ni nöjda? Vi är ganska så nöjda som det är nu men det är väl inte helt omöjligt att det blir en liten sladdis om några år eller så.
    Åh, jag kommer ihåg när Ava var liten och jag smet till frisören i några timmar. Vad jag njöt!! Du kanske inte njöt lika mycket, men att bara få vara själv kanske hjälpte mot smärtan lite haha.
    Nu får ni ha en mysig och lugn vecka tillsammans. Härligt efter två jobbiga veckor! Min sambo jobbar ju borta, men han är bara borta i två dagar och sen hemma i tre. Så nu är han iväg idag och imorgon och kommer hem sent imorgon kväll. Nu när man har börjat jobba så går dagarna så fort så två dagar känns som ingenting. På gott och ont, för de tre dagarna går ju också då väldigt fort!

Nej, vi är väldigt nöjda för tillfället. Just nu känns det inte som att vi skulle klara mer då alla tre är rätt krävande och särskilt pojkarna. Men man ska aldrig säga aldrig, men jag tvivlar på det. Vore mysigt med en liten, samtidigt som man har haft det så intensivt och nu äntligen börjar man kunan göra lite ibland utan barn. Jag fyller 30 nu i maj och då ska jag ha en vuxenfest UTAN barn. Har inte hänt på över 5 år. Vi är ca 10 par som alla har småbarn och alla ser väldigt mycket fram emot festen . Ska bli jättekul!
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2010-05-02 21:59:29 följande:
    Jag vet hur det är och kan inte annat än att heja på. Kör hårt så länge det håller så får du vila sen (hoppas jag). Du fixar det!
    Tack {#lang_emotions_flower} jo jag har tur som har snälla barn som sover nu så jag får jobba...men så slinker man ju så lätt in här o på fb
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17