ängeln83 skrev 2010-05-02 21:54:37 följande:
Nä fy, det tar verkligen på krafterna, Liam är ju hemma på dagarna och Meja är inne i en enormt gnällig period så just nu är jag verkligen bara mamma. Mina 3½ timma ensam hos tatueraren i onsdags var som en dröm trots att det gjorde prutt ont Nja han jobbar natt men sover fram tills kl 15 ungefär, sen har han haft en massa andra projekt så han har bara varit hemma någon timma innan det är dags för jobb igen. Nu är han dock ledig 1 vecka och det ska bli SÅ skönt. Ojoj, ja nu har du inga småttingar längre Har ni planerat nåt mer barn eller är ni nöjda? Vi är ganska så nöjda som det är nu men det är väl inte helt omöjligt att det blir en liten sladdis om några år eller så.
Åh, jag kommer ihåg när Ava var liten och jag smet till frisören i några timmar. Vad jag njöt!! Du kanske inte njöt lika mycket, men att bara få vara själv kanske hjälpte mot smärtan lite haha.
Nu får ni ha en mysig och lugn vecka tillsammans. Härligt efter två jobbiga veckor! Min sambo jobbar ju borta, men han är bara borta i två dagar och sen hemma i tre. Så nu är han iväg idag och imorgon och kommer hem sent imorgon kväll. Nu när man har börjat jobba så går dagarna så fort så två dagar känns som ingenting. På gott och ont, för de tre dagarna går ju också då väldigt fort!
Nej, vi är väldigt nöjda för tillfället. Just nu känns det inte som att vi skulle klara mer då alla tre är rätt krävande och särskilt pojkarna. Men man ska aldrig säga aldrig, men jag tvivlar på det. Vore mysigt med en liten, samtidigt som man har haft det så intensivt och nu äntligen börjar man kunan göra lite ibland utan barn. Jag fyller 30 nu i maj och då ska jag ha en vuxenfest UTAN barn. Har inte hänt på över 5 år. Vi är ca 10 par som alla har småbarn och alla ser väldigt mycket fram emot festen

. Ska bli jättekul!