• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Erase skrev 2010-05-02 21:27:31 följande:
    Nyfiken...vad är det som gör att ni shoppar danska barnkläder ?? Är de billigare, exklusivare eller vad ??  Tips på" hur"  man köper dem ?
    De är roligare, tycker jag.

Finns länkar i bt till mycket fin shopping.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2010-05-02 21:19:06 följande:
    Godkväll Ja du var verkligen glad ikväll, härligt Ah tycker du, alla säger det men jag tycker inte dom är ett dugg lika Meja är 6½ månad nu, tiden har gått skrämmande fort, tycker det var nyss hon var liten pytte bebis ju. Söta Ava
    Haha, kanske gladare i skrift .
    Jo, men jag tycker de är jättelika... bara att Meja är lite tjockare hehe. Så rund och go! Men hjälp, va tiden går fort. Det gäller verkligen att ta tillvara på tiden. Ava fyller snart 2 år. De två åren har gått fruktansvärt fort! Men det är mysigt också när de växer och blir större...
  • h80

ni brukar vara duktiga på fläckar i denna tråden. Hur 17 får man bort skorvsalva?

• lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 21:30:06 följande:
    just nu önskar jag att jag hade MINDRE ordrar förra året... HATAR bokföring!!
    Ja så kan man ju också se det.
    Låter inget roligt iaf.
  • Mawe123
    lillronya skrev 2010-05-02 21:12:57 följande:
    OM det är den vi har så är den lite åt det petrolblå hållet. Ska smita och titta efter strax.
    Molo castor blå, trodde den var klarblå, men jag kanske är heeelt fel ute.. har du någon bild i ditt galleri med den på?
    William 000213, Lowe 070712
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-05-02 21:33:22 följande:
    ni brukar vara duktiga på fläckar i denna tråden. Hur 17 får man bort skorvsalva?
    Den är väl riktigt fet så galltvål eller yes borde funka
    Mamma till Nora, August och Ella
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2010-05-02 21:29:54 följande:
    Haha, kanske gladare i skrift . Jo, men jag tycker de är jättelika... bara att Meja är lite tjockare hehe. Så rund och go! Men hjälp, va tiden går fort. Det gäller verkligen att ta tillvara på tiden. Ava fyller snart 2 år. De två åren har gått fruktansvärt fort! Men det är mysigt också när de växer och blir större...
    Ja så kan det ju också vara

Ja Meja är verkligen tjockare, har sådär mysiga nypvänliga lår, men ändå så är hon exakt lika stor/lång som Liam var i den åldern, lite skumt.
    Ja verkligen, sen man fick barn så har tiden bara ramlat iväg utan att man hunnit blinka, har dock liiiite svårt att njuta just nu eftersom jag mestadels varit själv med barnen i snart 2 veckor, jag känner mej något sliten{#lang_emotions_undecided}

Ojojoj, tycker det var nyss Ava föddes ju, hur gamla är pojkarna nu?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2010-05-02 21:35:27 följande:
    Molo castor blå, trodde den var klarblå, men jag kanske är heeelt fel ute.. har du någon bild i ditt galleri med den på?
    Har ingen bild på den, tyvärr. Köpte overallen i den färgen på rean för att ha nästa vinter.
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 21:27:30 följande:
    Åhhh finaste finaste! ÄLSKAR den småfolkdressen. Det enda jag har sparat från milo som Lia ska ha, kunde inte med att sälja den. Underbara katvig jackan med, riktigt bra köp!
    Ja, jag är jätteglad
    Tycker du gjorde helt rätt i att spara den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17