• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 21:04:04 följande:
    ÅHHH GUUUD Helena vilken SÖÖÖÖTNOS!!! Vill se massa bilder sen, finns nästan inget ljuvligare än valpar!
    Ska fota massor när han har kommit hem. Var och kikade på honom idag. På onsdag fyller han fyra veckor.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-05-02 21:11:24 följande:
    God kväll! HKLÖÖ x 2 från TS har det blivit här. Men jag är så glad för den fina velouren www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=... www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=... Vad händer här?
    Åh vi har en likadan heldress-såå fin! Bra köp

Såg ditt inbox nu och jag väger jackan imorgon och återkommer med kontonr då
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2010-05-02 21:07:12 följande:
    God kväll på er tjejer!Hoppas allt är bra med er här i tråden. Här är det bara bra. Jobbar för fullt, men har haft en helg med hyfsat ledigt iaf, förrutom en massa trädgårdsarbete .Åh, va många sötnosar i BT ! Va stora alla barn börjar bli när man inte kikar in här så ofta. ängeln83: Va lika Liam och Meja är.  Hur gammal är hon nu?Och lilla Lia . Verkar som att det är en liten bebis till på G här i tråden. Härligt !... eller det kanske är flera ??!Lade in några bilder på Ava i BT. Idag har hon invigit sina fina kaninknickers. Underbart söta !
    Godkväll

Ja du var verkligen glad ikväll, härligt

Ah tycker du, alla säger det men jag tycker inte dom är ett dugg lika
    Meja är 6½ månad nu, tiden har gått skrämmande fort, tycker det var nyss hon var liten pytte bebis ju.

Söta Ava {#lang_emotions_kiss}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2010-05-02 21:13:38 följande:
    Ska fota massor när han har kommit hem. Var och kikade på honom idag. På onsdag fyller han fyra veckor.
    Såå otroligt söt! Jag tycker han ser ut att heta Molo Eller Bosse
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-05-02 21:14:02 följande:
    Åh vi har en likadan heldress-såå fin! Bra köp Såg ditt inbox nu och jag väger jackan imorgon och återkommer med kontonr då
    Ja, visst är den fin. Hoppas bara att storleken blir bra nu. Är tänkt till i sommar att dra över på kyligare kvällar
    Det blir kanon, tack
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 21:19:29 följande:
    Såå otroligt söt! Jag tycker han ser ut att heta Molo Eller Bosse
    Molo är ingen dum idé alls Bosse var kanske inte lika käckt.
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2010-05-02 21:11:24 följande:
    God kväll! HKLÖÖ x 2 från TS har det blivit här. Men jag är så glad för den fina velouren www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=... www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=... Vad händer här?
    Åhhh finaste finaste! ÄLSKAR den småfolkdressen. Det enda jag har sparat från milo som Lia ska ha, kunde inte med att sälja den. Underbara katvig jackan med, riktigt bra köp!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Erase

Nyfiken...vad är det som gör att ni shoppar danska barnkläder ?? Är de billigare, exklusivare eller vad ??  Tips på" hur"  man köper dem ?

• lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 21:24:29 följande:
    Godkväll Tar bara en kort paus från bokslutsarbetet för o kika in här, underbara bilder i bt SÅÅÅ SÖÖÖÖT vovve!!! Och så vågar jag mig på ett tidigt grattis till bubbelmamman SÅ UNDERBART
    Hej!
    Vad flitig du är!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17