Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lite katvig från funkybaby

• Kristyr
    Busbellan skrev 2010-06-06 12:30:27 följande:
    Vad blev det?
    Här blev det småfolk och rockafella

en gul/rosa suit och en rosa/rosa body... så bra med fraktfritt med..Solig

• Kristyr

Så där jag lyckades nog hålla mig från att shoppa en hummeloverall till lillesyster hos melike precis.. Kom hela vägen till sista klickningen....

• Kristyr

bajs nu snodde nån kjolen jag hade lagt i varukorgen precis när jag skulle trycka på köpknappen..*morr* men men då blir det ingen order *tjänar pengar*

• Kristyr

Ängel> Finaste suiten.. sa ju indirekt att den var liten Har ju en 62 som passar på lillesyster som var 54 förra veckan. Därför köpte jag en ju en grön 68 från milkmilla häromdagen!
    30% just nu på funkybaby med frifrakt (med nån kod)

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-06-06 21:15:43 följande:
    Uff, ja herregud så liten den var, Meja har ju lixom 68 annars, 62 i vissa märken Denna var verkligen i minsta laget, veti sjutton om jag vågar tvätta den nån mer gång.
    Mh, får absolut bli en order på en 80, el kanske 86 tom?
    Dock stör jag mej lite på knapparna, hade hellre varit utan dom, Mejas tjockismage kikar ju ut

*hihi* tycker den är fin med knapparna.. fast har ju inte en tjockis än, hon jobbar bara på att bli det..

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-06-06 21:20:09 följande:
    Ja både och, tycker det blir lite jamas varning över den med knappar, plus att det glipar som sjuttsingen också Men annars är den super fin, både i passform och färger.

På en liten plutt tycker jag att det är fint, men kanske mer jamas på en lite större

Tycker den är lätta att ta på, man slipper dra över huvudet...

• Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 12:35:40 följande:
    hejhej!!¨fyyy va klibbigt det är ute..=S.. kan det inte bara komma lite regn så man slipper det där klibbet=S...

precis varit med maxen hos läkarn.. han har början till öroninflammation så vi ska hålla koll på han på den fronten sen har han fått andra ögondroppar nu så vi hoppas han slipper ögoninfektionen...
    hmm allt får dem på dagis =S.... e det inte det ena så är det de andra.....
    usch och blä för dagis...

Hoppas ur och skur dagmamman sonen börjar på i aug är bättre med sjukdomar..
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 12:43:26 följande:
    maxen e ju på utedagis=(........ men baciller finns ju överallt om inte på saker så tar ju barnen på varandra å baciller på händer det finns det gott om ute som inne=S... trodde med att det skulle minska iochmed utedagis ....

Men inte lika många barn där iaf som kladdar på varandra..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17