Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-06-15 14:52:50 följande:
    Men vid två års ålder så kaaan han ju ligga nära längdmässigt-det är ju en sommar i mellan
    får mäta honom på BVC på torsdag när vi ska dit med lillesyster.

Har hittat ett märke som går från 85 cm.
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-06-15 15:01:19 följande:
    Ang cyklar så har jag ett galet barn även där. Hon fick en PUKY 3-hjuling för +18 mån nät hon närmade sig 2 år och den var helt perfekt. Funkar nu vid 2,5 år firtfarande bättre än en normalstor 3-hjuling som ju kan vara ganska stora. I julas fick hon en sparkcykel med 2 hjul bak. Den lärde hon sig snabbt.

För drygt 2 v sen fick hon en sån springcykel som Smultron länkade till (köpt på balanshoj,se . superb leverans!).
    Första dagen:

">

" target="_blank">

Tredje dagen:

">

" target="_blank">

Lät bästa "leksaken" vi har. Åker sällan vagn längre utan "cyklar" hellre. Vi tog just denna för att vi visste sen trehjuligen att deras kvalitet är strålande + att insteget är lågt, dvs smidig cykel, sadeln den lägsta och bra passform på den. Karla är INTE 90 cm, runt 88 skulle jag gissa på och hon hade nog fixat denna från 87 cm iaf. Kanske 86 med, beror ju på benlängden med  .

Sorry för ot uppsats
  • Kristyr

en puky 3-hjuling är kanske nått annars..hittade just för 500:- på blocket..

• Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-06-15 15:12:51 följande:
    hejhej=)
    färdigjobbat för dagen...skööönt=P.. bara 7 arbetspass kvar... nedräkningen har börjat :).....

tänkte med köpa en springcykel till maxen.. han e med runt 85cm just nu.. men han fyller så sent  28 okt så tnkte att han skulle få en i sommar...tro ni han e för liten ? bilarna på leoslekland satt han på å tog sig ram å bak.. iof var de 3 hjul på dem.... me han tycker ju det e skoj=)....

stormis å smultron funderar ni över söndag ;).....
    Försökte just få tag på en cykelaffär som säljer 3-hjulinge och kanske ev den lilla sparkcykeln och skulle kolla om det fanns i butik för att åka och prova vad han kan hantera..
    Men de svarade ju inte Rynkar på näsan
  • Kristyr

åhh nu vill jag åka och testa springcyklar/3-hjulingar! kan inte mina 2 killar komma hem nu!

• Kristyr

MEEEEEEEEN! Det går inte att ringa/sma telenor!!

• Kristyr
    Busbellan skrev 2010-06-15 15:33:53 följande:
    Upp til vilken längd tror ni man kan använda den där puky springcykeln?
    Är ella för lång för att få en sån nu (97 cm)
    Det finns ju olika storlekar... (mer vet jag inte)
  • Kristyr

Ni som har koll! Typ "billig" bra present till en 10 årig? tjej?

Min kusin fyller på söndag och ska dit och har inte köpt nått än....

• Kristyr
    Busbellan skrev 2010-06-16 20:22:59 följande:
    Öronhängen kanske om hon har hål i öronen.
    Läppglans eller nagellack.
    det finns även såna där små smycken som man kan sätta på naglarna som bara sätts fast med genomskinligt nagellack, det har jag gett bort nån gång, har varit populärt

tror inte hon har hål i öronen...

nått mer bra tips?

• Kristyr

hmm låter som nått med naglar kan vara nått då..i present.. får se vad jag kan hitta..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17