Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

melizza skrev 2010-06-18 16:13:49 följande:
    gillar inte FB......har ju min förra chef ibland kontakter och massa andra människor som jag inte vill ha nån slags kontakt eller vill att dem ska veta vad jag pysslar med.......

men visst skulle jag hellre lägga ut dem där för där verkar det gå mycket bättre än på T
    man kan "spärra" snokare så man inte ser vad man gör.. har gjort så med vissa att de tom inte kan se min logg. Sådana som jag eg inte vill ha som "vänner" Cool
  • Kristyr
    melizza skrev 2010-06-18 16:31:39 följande:
    hur gör man det? det är ju så jävla lurigt på FB med för dem ändrar ju rätt vad det är och så helt plötsligt kan alla se vad jag gör......därför gillar jag inte FB

ändrar man i inställningarna på nåt sätt för att spärra snokare???
    under någon form av inställningar ändrade jag....
  • Kristyr
    melizza skrev 2010-06-18 16:31:39 följande:
    hur gör man det? det är ju så jävla lurigt på FB med för dem ändrar ju rätt vad det är och så helt plötsligt kan alla se vad jag gör......därför gillar jag inte FB

ändrar man i inställningarna på nåt sätt för att spärra snokare???
    konto>sekretessinställningar>anpassa inställningar
  • Kristyr

Smultron skulle med gärna vilja boka dig

• Kristyr

Tjolla> om du är här... sååårrry! Men är kär i det där katvig printet...Hjärta

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-24 08:54:30 följande:
    Det är med blandade känslor..Max älskar dagis och jag gillar lugnet som jag och Lova får när han är där Men jag håller med dig,så jädra gott att slippa morgonstressen!

Min man är mer "hyra stuga/sussa på hotell människa" men om jag börjar bearbeta nu så kanske vi sitter i en husvagn om två år eller så
    *haha* och barnen är så gamla att de inte vill följa med morsan och farsan i vagnen..
  • Kristyr
    LJ2 skrev 2010-06-24 20:02:57 följande:
    hörrni flickor....
    vart e det fraktfritt?
    letar lurvoverall till pojke, 68.. vart? hittat en, men tänkte kolla fler färger, ev..
    o ni har ju aningen koll
    matador har fraktfritt fick jag nyss mail om

klkids har alltid fraktfritt
  • Kristyr
    Saraia skrev 2010-06-24 20:52:55 följande:
    Vilken stl ska man ha på fleeceoverall t bebis i november då??? stl 56 el 62?? hur e fleeceoveralerna i stl??
    nyfödd?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17