• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    Helle skrev 2010-05-02 22:26:06 följande:
    Visst är de fina Blev storleken på shortsen bra? Har du sett att de är superfina till den turkos-vita t-shirten? Med tanke på att du, liksom jag snöat in på turkost. Passar även fint till ESLs flygplan
    är grymt sugen på ett par shorts sååå fina!!! hur är dom i strl?? dom är rätt korta va?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:29:30 följande:
    ÅHHH J*vla tradera skickar ut felaktiga vinnarmail...står 10kr via dhl i alla mina vinnarmail som köparna får I kopian jag får av SAMMA mail står det 33, 42 eller 52kr via dhl!!! Köparna sätter så klart in bara den där tian som det står i deras vinnarmail *SUCK*
    det får ju tradera stå för tycker jag!! fyy vad irriterande. massa extrajobb ju!
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:25:29 följande:
    funkybaby har 25% rabatt och fraktfritt nu. där finns några småfolk tshirtar med
    Ah kanon ju.
    Men tyvärr var ju den lila slut i 104 där :-/
    Men det blev lila sommar suit och pink/raspberry bodyn till Meja och green/dark green l-ä tröja till Liam.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Helle
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:30:01 följande:
    är grymt sugen på ett par shorts sååå fina!!! hur är dom i strl?? dom är rätt korta va?
    Ja, de är ganska korta, så jag rekommenderar upp i storlek om man vill ha dem längre. Jag har 104 till G som är rundare och 116 till P som är smalare. Han är ca 110 cm lång. Han kunde ha både 110 och 116, men det skiljer så pass lite på dem så det var lika bra med större.
    Sen beror det självklart på om barnet har blöja el inte.
    Jag skulle nog leta efter 110 om det är till Bia du tänker
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:30:51 följande:
    det får ju tradera stå för tycker jag!! fyy vad irriterande. massa extrajobb ju!
    ja en jädra massa extrajobb, tid som jag INTE HAR!!!!
    lillronya skrev 2010-05-02 22:23:03 följande:
    Det blir säkert bra med täta läkarbesök som du skriver. Och att allt blir ordentligt kollat och behandlat.
    Jo jag hoppas det.
    Om du fick välja att vara vaken eller nedsövd under en gynekologisk operation, vad skulle du välja??
    Om jag är vaken får jag åka hem efter bara några timmar...blir jag nedsövd får jag åka hem dagen efter.
    Jag tycker det är ganska läskigt o vara vaken men hatar ju o behöva ligga kvar. Har inte ens fått operationsdatum än men velar redan *suck*
  • Buttelina
    Helle skrev 2010-05-02 22:32:40 följande:
    Ja, de är ganska korta, så jag rekommenderar upp i storlek om man vill ha dem längre. Jag har 104 till G som är rundare och 116 till P som är smalare. Han är ca 110 cm lång. Han kunde ha både 110 och 116, men det skiljer så pass lite på dem så det var lika bra med större. Sen beror det självklart på om barnet har blöja el inte. Jag skulle nog leta efter 110 om det är till Bia du tänker
    japp det är till Bia jag tänker toppen då tar jag i så fall 110
  • Mawe123
    Helle skrev 2010-05-02 22:26:06 följande:
    Visst är de fina Blev storleken på shortsen bra? Har du sett att de är superfina till den turkos-vita t-shirten? Med tanke på att du, liksom jag snöat in på turkost. Passar även fint till ESLs flygplan
    Ja storleken blev bra, t-shirten kanske lite stor, men den växer han säkert i snart!

Ja jag har suktat efter ESL flygplan, kanske borde köpa den..

Måste bara få orderbekräftelse från eleraff först så jag vet hur dyrt det blev där {#lang_emotions_dreamer}
    William 000213, Lowe 070712
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:31:38 följande:
    Ah kanon ju.Men tyvärr var ju den lila slut i 104 där :-/Men det blev lila sommar suit och pink/raspberry bodyn till Meja och green/dark green l-ä tröja till Liam.
    ahh synd det var nog tjolla som knep den åhhh fina kläder ändå ju!!! har du sett grön/gröna irl? uuuunderbara!!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:34:19 följande:
    ja en jädra massa extrajobb, tid som jag INTE HAR!!!! Jo jag hoppas det.Om du fick välja att vara vaken eller nedsövd under en gynekologisk operation, vad skulle du välja??Om jag är vaken får jag åka hem efter bara några timmar...blir jag nedsövd får jag åka hem dagen efter.Jag tycker det är ganska läskigt o vara vaken men hatar ju o behöva ligga kvar. Har inte ens fått operationsdatum än men velar redan *suck*
    JAg hade valt att bli sövd för det verkar så läskigt att vara vaken.
    Fast det beror på iofs hur lång tid ingreppet tar...
    Jag har gjort vaket snitt och det funkade ok, men då får man ju en attan så bra belöning.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:34:19 följande:
    ja en jädra massa extrajobb, tid som jag INTE HAR!!!! Jo jag hoppas det.Om du fick välja att vara vaken eller nedsövd under en gynekologisk operation, vad skulle du välja??Om jag är vaken får jag åka hem efter bara några timmar...blir jag nedsövd får jag åka hem dagen efter.Jag tycker det är ganska läskigt o vara vaken men hatar ju o behöva ligga kvar. Har inte ens fått operationsdatum än men velar redan *suck*
    jag har gjort båda, visserligen en enklare op vid dom tillfällena och jag föredrog vara vaken, men fick det inte andra gången jag gjorde samma ( cysta)
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17