Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-07-10 09:58:08 följande:
    HKlöö..
    Blev lite reashopping på Okidoki!

De har 30 % på det mesta, även på rean.
    blev shopping för mig där med, står absolut inget i nyhetsbrevet att koden inte gäller Molo höstnytt!!!!
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-07-10 10:10:11 följande:
    Vad är koden?
    Hej!

Hoppas Ni njuter av den underbara sommar vi har.

Vi tänkte ge er som prenumerera på vårt nyhetsbrev förtur till Rean, men vi behöver att ni läsa detta brev noggrant innan ni beställer. Då vi är begränsade utav hur vår e-butik fungerar. Vi ger 30% på allt UTOM

Panos Emporio - Badkläder

Sebra - Barna

Smycken - ZIZ Design

Höstnytt som har kommit från Desigual, Cream och Tumble n Dry.

Vi förstår att alla inte kan veta vad som är nytt och vad som inte är. Så vi kommer att göra så här, beställer ni något som är höstnytt så hör vi av oss till er eller om ni mejlar och frågar innan om ni är osäkra.

Erbjudandet kommer bara att gälla idag lördag 10/7 och Söndag 11/7.

Koden som ni anger är: SOMMAR

För er som prenumererar på nyhetsbrevet och bor i närheten så gäller självklart detta även för er. Ni får då "ange" koden till oss i kassan.

OBS! Det som redan är prissänkt och ligger i REA mappen får ni alltså ytterliggare 30% på.

Bästa hälsningar, 
    Annette & Emma

Okidoki

• Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2010-07-10 10:12:16 följande:
    Hej!

Hoppas Ni njuter av den underbara sommar vi har.

Vi tänkte ge er som prenumerera på vårt nyhetsbrev förtur till Rean, men vi behöver att ni läsa detta brev noggrant innan ni beställer. Då vi är begränsade utav hur vår e-butik fungerar. Vi ger 30% på allt UTOM

Panos Emporio - Badkläder

Sebra - Barna

Smycken - ZIZ Design

Höstnytt som har kommit från Desigual, Cream och Tumble n Dry.

Vi förstår att alla inte kan veta vad som är nytt och vad som inte är. Så vi kommer att göra så här, beställer ni något som är höstnytt så hör vi av oss till er eller om ni mejlar och frågar innan om ni är osäkra.

Erbjudandet kommer bara att gälla idag lördag 10/7 och Söndag 11/7.

Koden som ni anger är: SOMMAR

För er som prenumererar på nyhetsbrevet och bor i närheten så gäller självklart detta även för er. Ni får då "ange" koden till oss i kassan.

OBS! Det som redan är prissänkt och ligger i REA mappen får ni alltså ytterliggare 30% på.

Bästa hälsningar, 
    Annette & Emma

Okidoki

vad konstigt det blev där...ser ju inget men citerar jag så står det ju...
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-07-11 20:51:49 följande:
    gokväller=)

precis varit ute på promenad med make, max å hund=) sååå mysigt utan den starka solen=P.... maxen ville ju självklart i å bada=P när vi passerade sjön ..hihi

imorn bär det av tll ölands djurpark med Malou å c.o =) mysigt..
    tänkte att det borde vara lagom för maxen....få passa på å unna han en semestertripp innan lillasyster kommer=)-.....
    Går det bra med kok-korv i termos och bröd? Och så lite gurkstavar, morotsstavar, riskex och frukt. Så fixar du ketchup+senap och dricka till oss? (jag dricker helst cola, Maia mer eller festis) Gabbi fixar eget, skulle ha mimosasallad o mackor eller vad hon pratade om.
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2010-07-11 22:43:55 följande:
    nån som haft kik kids lurvoverall t bebis?  hur e d i stl o kvalitet jmf m mololurv??
    jag har, funkar mycket tidigare än Molos då den är fin även uppvikt. Mycket smalare i modellen och MYCKET bättre dragkedja. Kvaliteten är mjukare, jättegosig.
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2010-07-14 22:01:08 följande:
    Fiiin shopping Liljan Och underbara syskon, loovely med syskonmatchning 
    Ja det är så sött när de matchar Det mest otroliga var ändå att t.o.m sambon tyckte Mateo var fin i pärlplattor o kaniner Förvånad jag trodde han skulle freaka ut totalt o tycka att det var för girly!

Pch shoppingen ja...fin men attans vad det sved i plånkan Tyst O nu sitter jag o är sur för att jag inte köpte fina kappan också...men nä...den får vänta lite tror jag, känns ju inte direkt som det är väder för den än ändå
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-07-14 22:21:20 följande:
    satt precis å kolla på livet på bb =P..... kanske inte det smartaste hehehehe

liljan: du vet var dem babybyxorna ska flytta sen;).......vxö nästa =P
    söt matchning=)
    ja de är så fina Hjärta älskar ninerna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17