Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Blev lite reashopping på Okidoki!
De har 30 % på det mesta, även på rean.
Hoppas Ni njuter av den underbara sommar vi har.
Vi tänkte ge er som prenumerera på vårt nyhetsbrev förtur till Rean, men vi behöver att ni läsa detta brev noggrant innan ni beställer. Då vi är begränsade utav hur vår e-butik fungerar. Vi ger 30% på allt UTOM
Panos Emporio - Badkläder
Sebra - Barna
Smycken - ZIZ Design
Höstnytt som har kommit från Desigual, Cream och Tumble n Dry.
Vi förstår att alla inte kan veta vad som är nytt och vad som inte är. Så vi kommer att göra så här, beställer ni något som är höstnytt så hör vi av oss till er eller om ni mejlar och frågar innan om ni är osäkra.
Erbjudandet kommer bara att gälla idag lördag 10/7 och Söndag 11/7.
Koden som ni anger är: SOMMAR
För er som prenumererar på nyhetsbrevet och bor i närheten så gäller självklart detta även för er. Ni får då "ange" koden till oss i kassan.
OBS! Det som redan är prissänkt och ligger i REA mappen får ni alltså ytterliggare 30% på.
Bästa hälsningar,
Annette & Emma
Okidoki
Hoppas Ni njuter av den underbara sommar vi har.
Vi tänkte ge er som prenumerera på vårt nyhetsbrev förtur till Rean, men vi behöver att ni läsa detta brev noggrant innan ni beställer. Då vi är begränsade utav hur vår e-butik fungerar. Vi ger 30% på allt UTOM
Panos Emporio - Badkläder
Sebra - Barna
Smycken - ZIZ Design
Höstnytt som har kommit från Desigual, Cream och Tumble n Dry.
Vi förstår att alla inte kan veta vad som är nytt och vad som inte är. Så vi kommer att göra så här, beställer ni något som är höstnytt så hör vi av oss till er eller om ni mejlar och frågar innan om ni är osäkra.
Erbjudandet kommer bara att gälla idag lördag 10/7 och Söndag 11/7.
Koden som ni anger är: SOMMAR
För er som prenumererar på nyhetsbrevet och bor i närheten så gäller självklart detta även för er. Ni får då "ange" koden till oss i kassan.
OBS! Det som redan är prissänkt och ligger i REA mappen får ni alltså ytterliggare 30% på.
Bästa hälsningar,
Annette & Emma
Okidoki
Fick mail nu...fick ingen rabatt på Molo även om det inte stod som undantag i nyhetsmailet *surar*
jag trodde han skulle freaka ut totalt o tycka att det var för girly!
O nu sitter jag o är sur för att jag inte köpte fina kappan också...men nä...den får vänta lite tror jag, känns ju inte direkt som det är väder för den än ändå
älskar ninerna.