Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-07-14 23:59:17 följande:
    hmm svårt att säga..

jag ska ha starstunikan och leggingsen med dockhus ihop
    samma kombo som hänger här nu också Var också fint med girly rainbow-tunikan till de leggingsen. Och rainbow-leggingsen till dockhuströjan förstås. Dockhusen passar till jättemycket!
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-07-15 09:17:43 följande:
    Liljan:
    Dockhusen var ju superfin på! Var ju lite tveksam till den modellen, men den ser jättefin ut
    Jag var också tveksam men satt ju superfint på verkligen Det är strl.116 på Maia, så du kan gå upp lite du också.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-07-15 09:17:45 följande:
    Vilka härliga sommarbilderi bt, Liljan!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-15 09:23:29 följande:
    God morgon!

Liljan---- Sååååååå fint med dockhusen/starsen HjärtaHjärta
    Tack Solig
    Busbellan skrev 2010-07-15 09:26:46 följande:
    Men on Maia har 116 i den tröjan, vilken storlek ska jag ta till Ella då, 110 känns ju jättestort att ta
    116 kändes stort till Maia också Hur lång är Ella nu? Maia är 104cm och ca.16kg
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-07-15 09:33:53 följande:
    Hon var 97 cm sist jag mätte för några veckor sedan och väger ca 13 kg
    104 funkar säkert, men 110 kan hon ju ha längre o den är ju långärmad så bättre med lite för stort nu, så tänkte iaf jag...
  • Zvartaliljan
    Kristyr skrev 2010-07-16 17:50:37 följande:
    Igen av er skåningar som ska på östersjöfestivalen Drömmer fler ggn och kolla vad B&R har för fint "billigt" gammalt småfolk där?
    Du menar oss blekingebor antar jag eller ja, kanske några skåningar som bor vid gränsen kommer dit
    Jag ska iaf dit någon dag, om jag hinner i flyttkaoset.
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 20:44:52 följande:
    Den där underbara fina dockhusfilten, kan man ha den till en kille måntro? Drömmer  *önskar mig*
    jag funderar på detsamma Men njä...får nog bli som dekoration i Maias rum i så fall....är sååå sugen på den!
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 20:53:13 följande:
    Jag vågar inte råda i frågan tyvärr, jag hade nog kanske inte tagit den om jag fick göra om valet dock..
    Zvartaliljan skrev 2010-07-18 20:51:15 följande:
    jag funderar på detsamma Men njä...får nog bli som dekoration i Maias rum i så fall....är sååå sugen på den!
    Å där ska du ju säga att DU SKA ha den till Mateo jue Såååå himla fin o lila baksidan är ju unisex visst Drömmer
    haha men det är ju inte baksidan på filten som är den man vill ska synas
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-07-19 06:53:11 följande:
    gomorn... här vaknar vi med att ett stycket vatten har gått... så ja nästa gång vi höres så kanske det e en litem´n bebbe på g=)... var mer  beredd på tis men som sagt nu gick det igång av sig själv.... så vi får vella se..'

ha det gott tjejer...=)
    Åhh nu kommer hon snart Solig Jag kommer sitta med mobilen i högsta hugg Aniss får lova o ta värsta fula bilden på dig mitt i alltihopa o skicka
    Jag kan nog ta en runda till dig nästa vecka, när allt med flytten lugnat ner sig. Vill gosa bäbis Hjärta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17