Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fantastiska Skatt skrev 2010-06-14 13:47:20 följande:
    Å nej det var inte så jag menade! Bara så du inte tror att jag glömde bort dig/ ignorerade dig
    du...jag har fortfarande inte fått svar om den där kik*kidklänningen Obestämd kom på det nu...legat här läääääänge nu ju i väntan på svar, o nu är den för liten Gråter
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 13:50:27 följande:
    Åhhh ja vi skall dit på fredag. Skall ni med?
    japp nu ska vi det Ska bara meddela sambon o svärmor så lär väl hela släkten Neguembor hänga med, så hoppas ni står ut med ett gäng högljudda Argentinare
    (vi snackar fredag 2/7 nu va? så jag inte tänker fel)
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2010-06-14 14:01:10 följande:
    Vilken? den du skulle skickat tillbaka i vintras?
    någon annan har jag inte hört något om
    ja jag fick ett mail från Stefan att jag skulle få ett mail från dig sen när du fick tid om hur vi skulle göra...men sen hörde jag inte mer
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 14:09:22 följande:
    Hihi det låter bra. Vad kul!!!!! Och ja fredagen den 2/7.
    ja så roligt!!!! Solig Vi hade planerat att gå på Liseberg en dag den veckan ändå, så självklart kan vi ju då ta den dagen då ni ändå är där Ni har med er alla tre då eller?
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-06-14 20:07:14 följande:
    Jag fick min orderbekräftelse igår och jag har inte betalat för rekommenderat.

Jag undrar om de ens får frånsäga sig ansvaret på det sättet de gör. Som privatperson får man ju det, men tror inte man kan det som företag.
    nej det får dom inte. Konsumentköplagen går inte att avtala bort så där gör de fel.
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2010-06-15 10:40:23 följande:
    Goddag i tråden!

Skulle behöva lite storleks hjälp. Tänkte köpa Katvig´s randiga sommarsuits till min kompis tvillingar och vet inte vilken storlek jag bör ta.
    Den ena är 66 cm och ca 7kg, den andra 70 cm och 9 kg tung.
    Räcker 68 till båda eller måsta jag at en 68 och en 74?
    Kristyr skrev 2010-06-15 11:55:50 följande:

Kanske nästan så det går med 74a till båda.. skulle jag gissa..

Absolut inte 74 till den lilla...Mateo är ungefär lika stor och kan t.o.m ha en i 56, fast den glipar lite nu. 62 sitter jättebra och 68 lite löst. 74 skulle han drunkna i...

Jag rekommenderar 68 till den lilla och 74 till den stora.
  • Zvartaliljan

Oj min sambo kommer få fnatt på mig, gett mig köpstopp o vad gör jag? Går o köper en pärlplattebody till Mateo Skäms Men jag bara MÅSTE ju ha en sån till honom ju, så himla fin till ett par jeansshorts Tungan ute Fast F lär väl inte hålla med mig...där finns ju yttepytte rosa på den o så är det ju pärlplattor som han säkert anser är "tjejigt" Spöke

• Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-06-16 15:10:38 följande:
    Vad tvättar ni REGNBÅGE med? den vanliga
    jag brukar kunna fylla en halv maskin med bara regnbåge Sen fyller jag resten med någon av regnbågsfärgerna t.ex rött o så har jag i en colour catcher om det är något plagg som är nytt.

Jag brukar blanda färger rätt friskt här hemma...och allt med vit botten (t.ex svarta stars och dinosaurierna) tvättar jag med vitt.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-06-17 06:35:53 följande:
    JAG är helt klart med! De brukar ha paket priser på hotell i närheten som brukar vara bra pris på.
    Jag kan nog tänka mig en tripp till sthlm då med. Har syrran där så jag har ju gratis boende...tyvärr för liten lägenhet för fler.

Men det finns väl formule1-hotell där uppe med för 349kr/rum och natt eller nåt sånt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17