Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-07-05 11:27:01 följande:

åhhhhh vad jag blir avis, är så sugen på dem.

Mina barn var klädda i "dina" kläder häromdagen. NS skjortan och lammsuit.. Hjärta
    Åhh vad sonen blev stolt när han fick på sig skjortan....{#emotions_dlg.flower}

Lakanen är galet finaHjärta

Jag förstår att sonen din blev stolt-NSskjortan är verkligen ett plagg som blir så mycket finare när den väl kommer påSolig
    ♥♥♥ Max&Lova ♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-07-09 14:50:03 följande:
    hur lång tid brukar det ta från rosa o riddaren? snart gått 2 veckor sen jag betalade
    Jag betalade på måndagen och fick det på torsdagen-jag hade mailat och efterfrågat om jag var du
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2010-07-09 19:09:21 följande:

Du tänkte fråga dig som är en suit expert

Hur många suits behöver man i varje storlek till en nyfödd?? Drömmer

behöver och behöver....
    Vi hade kanske tio i stl 56 och sen har vi nog snittat runt 15-20 i varje storlekDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-07-12 10:09:51 följande:
    Nope. Här är som igår, dvs supervarmt och kladdigt, men molnigt.
    Men vi har sooool och bara några få moln..*hoppas molnen är på väg norröver*
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

*skickar till alla som vill ha*

Jag vill ha soool så att vi kan vara på stranden/i stugan hela dagarna

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-12 11:06:29 följande:

hade matador nån rabatt kod just nu? Pliiiis

"julirea" tror jag ska ge 10%
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2010-07-12 12:07:02 följande:
    Lite ot, men vet någon hur man får bort tjära? Aline har varit ute med sin bobby car och kört på nylagd asfalt och har nu fått asfalt och tjära på den och på sina skor.

Någon som har ett beprövat knep? Googlade lite men tänkte höra om ni vet.
    Jag hade nog investerat i en asfalt/tjärlösare som brukar säljas på bensinmackarna
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MammaT skrev 2010-07-12 17:23:51 följande:
    hjääääälp jag har förstört en stadsfjärilklänning med jordgubbar det fick stå över natten i galltvål men det hjälpte inte tror ni man kan prova tvätta igen med vanish
    Jag brukar lösa svåra bärfläckar med kokad mjölk men Vanish funkar också i de flesta fall
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-07-13 09:18:08 följande:

men när beställde du??

Har inte hört nått än..

Men jag har inte heller hört något och jag beställde vid 17... Återstår väl att se om man blir utan då
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-07-13 10:34:33 följande:
    Fick just mail ang. mysgrodanrean. Hon skriver att hon svarat på mail som kom in innan 19:30.. Stämmer inte för dig och mig smultron..
    Jo jag såg det också..Jag mailade igen när jag såg det men än har jag inte hört något,har mailat rätt adress båda gångerna!
    Räknar kallt med att bli utan nu,det gör iofs inte såå mycket iom att jag visst ska byta vagn igen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17