Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-11-02 21:04:45 följande:
    meen
    Stormis skrev 2010-11-02 20:55:34 följande:
    Såg det på FB. Vet inte när jag är hemma imorgon dock så jag kanske missar .
    ajdå :/ men då kan jag vänta
    Men för 17 ut med dem
    Annars pixar jag:
    vit med lejon, gröna kantband
    lila med kossor
    en gul med turkosa hundar? och orange kantband
    orange med röda katter turkosa kantband
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    Kristyr skrev 2010-11-02 21:10:08 följande:
    hm ja iof...
    Sms'ade nu iaf...
  • Stormis
    Buttelina skrev 2010-11-02 21:13:20 följande:
    jag kollar läget imorgon vita med lejon och lila med kossor vet jag att du pixat sen innan

nuuu ska jag såååva. måste ta igen lite förlorad sömn. imorgon ska jag utverderas av min lärare och min handledare på praktiken Tyst. nervöööst

Lycka till imorgon Skål
  • Stormis

Tycker ALLA att regnbågsoverallen är snyggast/mest praktiskt... ???

Jag "vann" ju 45% rabatt på valfri Molo-overall igår på FB. Har ju ingen till Svante och ska köpa en åt honom. Jag gillar regnbågen av estetiska skäl (maken inte lika förtjust, men har godkänt), men den är ju lite svårmatchad på mössidan (vi anv oftast Molos väpnarluvor hela vintern och de blir ju hysteriska till eller funkar lamm, kaniner?? För de har vi.). Sen tänker jag mig att den blir lite smutsig...? Jag gillar den brunaktiga med och den känns mer smutsbeständig samt att man kan matcha ALLA mössor. Måste bestämma mig idag. Hjälp!

Och visst ska jag ha stl 80 om han är 73,5 nu?

• Stormis
    Stormis skrev 2010-11-03 20:04:08 följande:
    Tycker ALLA att regnbågsoverallen är snyggast/mest praktiskt... ???

Jag "vann" ju 45% rabatt på valfri Molo-overall igår på FB. Har ju ingen till Svante och ska köpa en åt honom. Jag gillar regnbågen av estetiska skäl (maken inte lika förtjust, men har godkänt), men den är ju lite svårmatchad på mössidan (vi anv oftast Molos väpnarluvor hela vintern och de blir ju hysteriska till eller funkar lamm, kaniner?? För de har vi.). Sen tänker jag mig att den blir lite smutsig...? Jag gillar den brunaktiga med och den känns mer smutsbeständig samt att man kan matcha ALLA mössor. Måste bestämma mig idag. Hjälp!

Och visst ska jag ha stl 80 om han är 73,5 nu?
    Just det andrahandsvärdet med... Störd som man är
  • Stormis
    lillronya skrev 2010-11-03 19:59:13 följande:
    Ni är så välkomna!!

INgen annan i tråden som vill komma och leka?
    Jag som just fick inställd lekdate på fredag Drömmer. Tyvärr dans på em 14,30 som vi måste hoppa då och det känns lite trist
  • Stormis
    JsN skrev 2010-11-03 20:56:00 följande:
    Ska ni inte leka med oss efter dansen?
    Det gör vi gärna, men det lät skoj med en utflykt också . Kanske ska åka ihop?

Och btw, så tar jag väl regbågen då (även om JAG gillar brunt med )
  • Stormis
    h80 skrev 2010-11-03 22:02:09 följande:
    en till storleksfråga, vilken storlek till en 76cm?
    Jag tog precis 80 till 73,5 och alla höll med. gissar på samma för din del. Kan ju inte har fööör stor när de är så små, de kan ju inte röra sig då. Och jag köpte nu för debbelkedjig finns ju inte på salg
  • Stormis

Om jag inte var en sån sucker för att en dag KANSKE det kommer ett BRA erbjudande hade jag fan avregistrerat mig från Matador Demon!!! Man vet att de haft superbra rea i sin butik innan de la ner den, sen lägegr de upp alla sunkiga rester på webben och skickar ut reamail. När man kikar in hae de sänkt det lilla de har med typ mac 20 %. Idag skickar de ett nytt med typ "superreeeea" och så är kläderna säknkat med typ 30 %. Hur himla kass är inte det!

• Stormis
    JsN skrev 2010-11-04 18:08:49 följande:
    Tänkte detsamma, men visst var det någon som varit i butiken och konstaterat att rean på plats inte heller var så där himla bra? Dessutom är deras nya upplägg på webbutiken urkasst!
    Fast de körde väl först 30, sen 50 och sist 70 % på allt, inkl höstnyheterna så det var väl rätt ok med tanke på att det var så tidigt på säsongen Obestämd. Och jepp, kass upplägg, men det är väl för att de har så lite. Går ju ganska snabbt att se att de bara har typ 11 grejer i 98... = ingen idé att kolla ens om/när de sänker till vettig nivå...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17