Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Annars pixar jag:
vit med lejon, gröna kantband
lila med kossor
en gul med turkosa hundar? och orange kantband
orange med röda katter turkosa kantband
. nervöööst
Tycker ALLA att regnbågsoverallen är snyggast/mest praktiskt...
???
Jag "vann" ju 45% rabatt på valfri Molo-overall igår på FB. Har ju ingen till Svante och ska köpa en åt honom. Jag gillar regnbågen av estetiska skäl (maken inte lika förtjust, men har godkänt), men den är ju lite svårmatchad på mössidan (vi anv oftast Molos väpnarluvor hela vintern och de blir ju hysteriska till eller funkar lamm, kaniner?? För de har vi.). Sen tänker jag mig att den blir lite smutsig...? Jag gillar den brunaktiga med och den känns mer smutsbeständig samt att man kan matcha ALLA mössor. Måste bestämma mig idag. Hjälp!
Och visst ska jag ha stl 80 om han är 73,5 nu?
. Tyvärr dans på em 14,30 som vi måste hoppa då och det känns lite trist Om jag inte var en sån sucker för att en dag KANSKE det kommer ett BRA erbjudande hade jag fan avregistrerat mig från Matador
!!! Man vet att de haft superbra rea i sin butik innan de la ner den, sen lägegr de upp alla sunkiga rester på webben och skickar ut reamail. När man kikar in hae de sänkt det lilla de har med typ mac 20 %. Idag skickar de ett nytt med typ "superreeeea" och så är kläderna säknkat med typ 30 %. Hur himla kass är inte det!
. Och jepp, kass upplägg, men det är väl för att de har så lite. Går ju ganska snabbt att se att de bara har typ 11 grejer i 98... = ingen idé att kolla ens om/när de sänker till vettig nivå...