Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-10-10 22:03:29 följande:
    Jag har nog bara sett svarta där..men jag vet att det finns någonstans,ska bara komma ihåg var jag såg dem..

Nu har jag ninjat så nu kan jag logga ut
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=...

Max kärade ner sig i en sådan hos logopeden så han lär bli superglad

Stormis: Vi syns imorgon
    Yes box!
    Storasyster 0710 & lillebror 0912 --- www.tradera.com/auktioner/Stormros
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-10-13 21:17:55 följande:
    Haha..jag tänkte ta den innan men vi har nog så att vi klarar oss ;)
    Råkade köpa mig en Småfolkoverall istället
    Du, då hade jag strypt dig efter att du roffade alla på salgen .
    Länk på overallen?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-10-13 21:54:41 följande:
    Drömmer

Jag köpte en ny rosa/brun på FBTungan ute Nu måååste jag leta reda på kudden-ska visst jobba satans så tidigt imorgon
    Åh, så hon kan fortsätta gosa sig Hjärta.
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-10-19 20:14:24 följande:
    Shit vad bra de går! Regnoverallen framför allt!
    Jag såg det med ! Allt vet jag inte om jag är så nöjd med. Galet att jag sålt massor av Molosuits, i jättefint skick) för en hundring när paktet med 3 suits fr Pop o Villervalla gick för nästan samma styckpris och då är de i sämre skick Obestämd. Nä, skulle nog hållt kvar på mina 149-utrop där som jag hade på mindre stl, men trodde att dessa print i den stl skulle funka hyfsat. Tydligen inte .
    melizza skrev 2010-10-19 20:18:57 följande:
    vad fin den rosa fluffiga jny hooden var......vart har du köpt den? vill ha men i 116 eller 122
    Jag var anmäld som testperson av hennes kläder förra vintern och fick den i testpaketet. Dock skum i stl så den var lagom i somras och då kändes den lite off season . Vet inte om den kom ut till försäljning. Jag fick inte ens testprotokollet i slutändan, vet inte vad som hände .
    Lantani skrev 2010-10-19 20:28:09 följande:
    De nova star du har ute, är de den breda i modellen?
    Har ju lagt ut ett par och jag har inte alla i skallen just nu, men de flesta är de "smalare", dvs inte baggy xl. Nån speciell du tänker på så kan jag kanske svara mer exakt?
  • Stormis
    ChokladMoshin skrev 2010-10-19 21:00:42 följande:
    Tackar för alla grattis Hjärta.
    Mår bra trots omständigheterna, lillfisan blir bättre och bättre.
    Hon kom i v. 35+3, exakt 1 månad för tidigt.
    Fick täta värkar väldans snabbt och väl inne på sjukhuset så såg dom att huvudet inte stod så långt ner än så när sen vattnet med ett väldans tryck så gled hon tillbaka och ärmen kom först, ett vändnings försök gjordes men det gick inte och 4 minuter senare var hon ute med snitt.
    En liten drama queen

Måste nog shoppa något litet ESL bambi till henne, får ju inte ligga på samma avdelning som henne så jag har såååååååå tråkigt Gråter.
    Tyckte väl att du inte skulle haft än! Men stort grattis och skönt att allt gick bra under omständigheterna Hjärta
  • Stormis

God förmiddag
    Oj, vilken paus jag haft från er nu. I Thailand läste jag ganska friskt, men nu har det bara inte blivit av det senaste. Men läser ibland och får ta mig i kragen med skrivandet så att ni inte glömmer av mig Hjärta. Fick iaf in en bild i bildis på dagens 3-åring!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17