Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Godmorgon
Trist att alla verkar bli sjuka, särskilt med kräksjukor *urk* Vi har klarat oss bra denna hösten *peppar peppar*
Godmorgon
Trist att alla verkar bli sjuka, särskilt med kräksjukor *urk* Vi har klarat oss bra denna hösten *peppar peppar*

Kom fram till nu under lämningen på dagis att vi inte behövt använda nånting från reservklädslådan
Ingenting sen hon började dagis
Fröken kom fram till att när de byterkläder på de andra barnen för de blir blöta in på skinnet så går ju Bus hem, som igår då alla barn var genomblöta..då går ju Bus hem (15 tim/vecka har ju vi) och så undrade fröken om Bus var blöt igår.
Näää, inte alls! Hon var torr och lagom varm. jag bara MÅSTE ha en Hummel till nästa år igen!
Nu ska jag gå och hjälpa till med att färga håret på svärmor
Det var inte så att hon frågade..mer krävde.. *suck*
Så, nu var det klart
Gick ju snabbt i alla fall, tvätta ur det får hon göra själv
Hann bli irriterad ändå..makens kusin har svårt att bli gravid (precis som vi hade) och svärmor börjar gasta om att "bara man inte tänker på det så blir man gravid!" Och "det har dom faktiskt forskat fram nu"
Yeah, right
Och det är det absolut VÄRSTA man kan höra när man kämpar! Ja möjligen förutom "vissa kanske det inte är meningen att dom ska ha barn när det nu är så svårt för dom" *suck*
Det var inte så att hon frågade..mer krävde.. *suck*
Det var inte så att hon frågade..mer krävde.. *suck*Jag vill hitta Hummel nu
Lillronya: har du några webbutiker på lager?
Nä har inga specialare just nu.
Däremot finns det en butik utanför Båstad i Boarp som har mycket hummel. Hon skickar gärna om man ringer dit. Så åvet man bara vad man vill ha så kan man ibland få tag i det där. ![]()
Rackarungar heter den.