Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-04-23 20:46:52 följande:
    Gokväll på er, nu måste det väl snart bli lite ös här inne igen
    Nu är jag här iaf.
    Kom igen nu tjejer.
    Lite drag kan vi väl få till ikväll?
    Vi kan väl längta till salgen tillsammans åtminstonde.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-04-23 21:25:35 följande:
    Jag längtar till salg!!! 
    Fast om det ska bli någon salg att snacka om så får folk börja handla lite på fejjan och Tradera...
    Och sen så gäller det att det blir 25-29/5 för annars kan jag inte... Har varenda helg uppbokad från nu fram till slutet på juni  
    Jag med!
    Ja säljandet går trögt, måste jag säga.
    Inte många salgkronor här inte.
    Funderar på att städa i ladorna hemma och sälja gamla möbler på blocket istället.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-23 21:32:49 följande:
    Ja, jag tror minsann möbler skulle gå bättre
    Ja jag tror också det.
    Nu när folk ska fixa i sina stugor och sånt.
    Ska minsann ta ett ryck.

Himla mycket tyngre att baxa runt på möbler bara...
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-04-23 21:34:07 följande:
    Jag ser att du gjort ett tappert försök idag... Ajabaja att locka så med badgeströjan... Men jag står emot
    lillronya skrev 2011-04-23 21:28:48 följande:
    Jag med!
    Ja säljandet går trögt, måste jag säga.
    Inte många salgkronor här inte.
    Funderar på att städa i ladorna hemma och sälja gamla möbler på blocket istället.
    Hihi, ja varför inte!
    Det mesta av det som finns på mitt salgkonto nu är mina egna för stora kläder som jag sålt. barnens kläder går urdåligt!!! Men vuxenkläderna gick över förväntan på Tradera. Jag tror dock tyvärr att det mest är stora storlekar som säljer. Så det blir svårare och svårare för min del när det gäller det också!
    Några lador med gamla möbler har vi desvärre inte... Så jag vet inte vad jag mer ska ta till. 
    Så som dom frågar efter barnfilmer när man står på loppis misstänker jag att Klaras gigantiska filmsamling skulle kunna inbringa lite sköna slantar men riktigt så desperat är jag inte ännu

Bra att dina kläder gick så bra på t iaf.

Här är det en massa plats att trycka in gamla möbler i och den är utnyttjad. Så det borde gå att få in lite iaf.

Nä håll i filmsamlingen
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-24 20:15:15 följande:
    Hej hej
    Precis stoppat i mig kvällens grillade kött, så nu är jag här
    Åh vad gott!
    Jag sitter här och funderar på vad jag ska äta för kvällsmat.
    maddeemma skrev 2011-04-24 20:20:46 följande:
    Är det någon som vet hur den här är i storleken.www.luckylittleme.se/product.asp?product=6339...

Ingen aning, men fin!!

Mamma till Simon skrev 2011-04-24 20:21:23 följande:
    Busbellan skrev 2011-04-24 20:15:15 följande:
    Hej hej
    Precis stoppat i mig kvällens grillade kött, så nu är jag här
    Hej på er!
    Helt slut är jag av att ha varit ute hela dagen, men såå skönt det är

Hej!
    Är också helst slut.
    Har suttit i solen och gottat mej hela eftermiddagen nästan.
    Perfekt jobb jag har.

• lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-04-24 20:27:45 följande:
    Låter inte dumt det jobbet

Själv har jag ångest för att jag ska börja jobba 1 oktober, har varit hemma i 2½ år då så det är ju kanske dax att dra in lite pengar
    Jag har ett jättebra jobb!
    Iaf dagar som denna.
    Vi konstaterade att vi hade förbaskat bra betalt för att sitta i solen och umgås.
    Fast vi kom också fram till att det inte var lika bra betalt andra dagar som inte är lika roliga.
    Behöver säkert inte nämna några detaljer.

Det är inte helt lätt att komma igång efter 2½ år.
    Vad jobbar du med?
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-04-24 20:40:01 följande:
    Jobbar på en gruppbostad för äldre.

Hade ju inte tänkt att vara hemma merän 1½ år men när Molly föddes så bestämde vi att hon skulle kunna gå innan hon började dagis men nu tycker vi hon behöver stimulans av andra barn så vi har valt att hon börjar på 15h/v nu i maj fastän jag ändå är hemma så behöver vi inte känna nån stress att det måste funka direkt.

Vet ju inte när damen har tänkt att börja gå heller så jag kan ju bli hemma bra mycket längre om vi ska fortsätta vänta på det
    Det blir säkert superbra med dagis nu.
    De gör som de vill de där små.

Usch jag har nojat länge redan för A ska börja skolan till hösten.
    Vi har ju inte barnen på dagis så det här blir ju en jätteomställning för oss alla.
    Men hon är helt redo.
    Vet inte om jag är det.
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-04-24 20:50:32 följande:
    nä det är väl det mamma jobbet går ut på att fundera och oroa sig för hur det kommer bli, oavsett vad det gäller
    Ja det är väl så.
    Busbellan skrev 2011-04-24 21:00:56 följande:
    Är helt säker på att hon kommer få det jättebra i skolan, hon är ingen man sätter sig på precis
    Nä ingen bossar över henne, precis.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17