Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Lalalong skrev 2011-04-25 17:03:22 följande:
Jaa.. det är hans lilla pärla. Fast om vi får sålt vårt hus har han ingenstans att förvara den på vintern så nu pratar han om att sälja den. Jag kommer dock vägra, jag vet att han inte vill egentligen och han kommer ångra sig för resten av sitt liv!! Åh, jag undrar om det inte är just en vit 67:a han längtar efter lite i smyg, om vi hade varit rika. Hans pappa hade en sån när han var liten så det hade ju varit trevligt. Det är coola bilar tycker jag! Sen så tycker ju jag att ett stort plus med att ha en "rolig" sommarbil är att det är så mycket bilträffar och sociala grejer man kan åka på
Mattias är med i styrelsen för svenska Volvo 140-klubben, så vi åker ju på en hel del bilträffar under sommarhalvåret och träffar likasinnade. Det är skoj!!
När jag och M träffades hade han två amazoner, en som vi åkte i och en som han höll på att renovera. Dom var så fina!! Fast komforten var inte den bästa
Åh, attans... Jag har inte kollat erbjudanden över huvudtaget... Ska ju inte handla som sagt
Behöver det vara varmt garage?

Vi gjorde en superdålig affär när vi sålde vår volvo. Insåg inte alls värdet förrän det var försent.
Åh vad kul att han är så engagerad!
Vi hängde ju med raggarna i flera år och jag blir fortfarande helt lyrisk när jag hör ljudet av en v8a.
Så jag förstår känslan med likasinnade och bilträffar.