Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-04-25 21:47:52 följande:
    Är väl helt ok det också

Känner att jag måste göra nånting nu, väger några kg för mycket och eftersom fotboll och innebandy inte är aktuellt så blir det löpning. Avskyr nämligen sån där träning i grupp som kräver koordination, för dte har jag ingen
    Ja det är helt ok.
    Speciellt i sällskap med M. Trevligt att diskutera livet med henne i enrum sådär.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya

Hej i tråden!
    Fick fin post från babyshop idag.
    Köpte svarta converse till mej sjölv.
    Tyvärr var de för stora.
    Hoppas man får lov att byta de.
    Nån som vet hur det brukar vara med sånt?

Har varit hos läkaren med M idag eftersom hon IGEN är hemma från skolan oc h mår dåligt.
    Fick konstaterat all sköns allergier och ev astma.
    Prover togs också på sköldkörteln utan att jag nämnt att det redan finns såna problem i familjen.
    Läkaren tyckte vi skulle ta en allvarlig funderare på hundens vara eller inte vara i vårt hem.Gråter

En påse med allergi och atmamedicin med hem och efter att ha proppat ungen full av de så mår hon nu bättre.

Jag blir så trött...

• lillronya
    Helle skrev 2011-04-27 14:14:28 följande:
    Hej hej!

Ja, det går säkert bra att byta. Dock får du stå för portot själv. 

Vad tråkigt med M, men skönt att hon mår bättre nu i alla fall. Och jobbigt med hunden. KRAM till dig

För er som gillar Småfolk så såg jag att de nu lagt ut hela kollektionen på sin sida
    www.smafolk.dk/tcms/Gallery.php
    Jamen det får nog vara värt portot. De var himla sköna.

Tack för kramen! Den behövs.
    Hunden kan ju bo i hundgården så vi behöver inte göra av med den.
    Men frågan är om vi VILL att den ska bo där.
    Det är ju inte därför vi har hund...
  • lillronya

solouniko skrev 2011-04-27 17:06:21 följande:
    Låter bra Kanske får bli en sån då, frågan är om man ska ha kort eller långärm? Kanske lika bra med lång ändå så funkar den längre, är som dålig på kortärmat när det inte är högsommar..

Är det denna du menar så är den tokfin.
  • lillronya

Hej i tråden!
    Hemma efter bio med mannen.
    Himlans mysigt att komma iväg sådär ibland.

Busbellan skrev 2011-04-27 18:35:37 följande:
    Ronya:
    Du var inte den enda som fick för stora skor från babyshop idag
    Skorna till A som enligt sidan skulle vra 18,5 cm visade sig vara 19,5 cm. Jag som var tveksam till om 18,5 cm skulle vara för stort, dessa lär han ju inte kunna använda på två år
    Vad trist!
    Ska du byta de?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-28 08:19:21 följande:
    ja, med mig i alla fall

Ella har dragit på sig nån magsjuka så hon har varit på toa ett antal gånger i natt. Hon är så lös så hon inte ens hinner till toaletten

Men jag är ändå glad så länge det bara kommer det hållet
    Åh stackars Ella!

Här har Alicia hög feber.
    Men M mår bra idag iaf. Fick ju en hög allergimediciner igår..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17