Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

HAllåååååå!

Är det helt tomt här?

NU är vi hemma efter en helg iväg med hela familjen, mina föräldrar, min syster och hennes tös.

Mysigt!

Men skönast är ändå att vara hemma.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    THEA och Grodan skrev 2011-05-01 13:52:17 följande:
    Jag är här, men smyger mest runt
    Hej
    Allt bra?

NU är det maj månad och då längtar man efter salg på allvar.
  • lillronya
    THEA och Grodan skrev 2011-05-01 13:55:51 följande:
    Allt är bra. Nu laddar jag inför salg, har tagit ledigt varje Onsdag from nästa vecka för att täcka eventuella salgdatum så jag är väl förberedd
    Smart drag!
    Åh vad jag längtar!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-01 15:00:41 följande:
    jag håller med.. MAJ lixom = salg
    nu vill jag veta datum! haha..
    men ska stå på loppis innan, o förhoppningsvis dra in några kr iaf.. salgkassa såklart.. !
    hmm..
    tradera? orkar man? bläää va tråkigt.. vill kolla film..
    kanske ska lägga in lite bilder från kosläppet vi va på? e ju trots allt inte ot ändå
    Jag vill också veta!
    Ska stå på loppis nästa helg. Hoppas de köper allt jag har så jag slipper asa det hem igen.
    Jag orkar inte tradera.
    Ska i veckan få ut lite på blocket istället.
    Syskonvagnen åker också nu.

Ja de bilderna vill jag se!

Jag ska lägga in bilder från vår helg också. Sen när jag orkar.
  • lillronya
    Maliten skrev 2011-05-01 16:13:08 följande:
    Upptäckte nyss att Zillstar har 50% på Molo lurv och Småfolk. Kunde inte låta bli att lägga en beställning trots att jag inte skulle shoppa nåt mer innan salgen! Och i början av veckan blev det 21 st artiklar från Ida T!! Nu får de allt ge sig med rea så att inte salgkassan ryker
    Härlig shopping!
    Lycklig1985 skrev 2011-05-01 16:14:35 följande:
    hej får man vara med här? har lagt in bilder på min son på bildtrådenGlad.  jag älskar att handla danska barnkläderGlad. skulle vara kul att prata med andra som har samma intrese.  har läst litte i tråden värkar vara en rolig tråd. Ni får ursäkta min stavning, har dyslexi.
    Klart du får vara med!
    Fina bilder!
  • lillronya
    hallonblomma skrev 2011-05-01 16:32:15 följande:
    Får jag också hänga på här? Har dock inte orkat lägga in några bilder. Är inte på FL dagligen...

Det är väl klart!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-01 16:35:14 följande:
    Hej på er, kikar in en snabbis

Ronya, tänkte bara tala om att det där hummelplagget åker ut till försäljning ikväll för nu är det fotat
    Hej!
    Helt ok!
    Måste spara pengarna.
    ängeln83 skrev 2011-05-01 16:38:00 följande:
    Oopsi, nu trillade jag dit på en lurv hos Zillstar, sålde precis Mejas som var för liten och nu står hon utan så det känns som ett bra köp

Hum, nån mer än jag som tycker att denna ser mer än nopprig ut?
    mega.tradera.com/417/122110417_1.jpg
    Det var ett bra köp!!

Den ser inte så himla fin ut den där, nä.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-05-01 17:02:33 följande:
    Bra
    Hade tänkt vänta till salgen men jag vågade inte chansa, sist hittade jag ju ingen girly färg i rätt storlek, och gör jag det på denna så får hon en till

Naeh, tror vi skippar den ja
    JA två lurvar kan man väl lätt ha?
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-01 17:13:30 följande:
    la in lite bilder, nån ot, men såå söt ju
    hade faktiskt molo bondgård under på killen, passande nog
    ( o colibri under på lillan, o ns kofta på båda).. sen lurv på det kallt här idag!!! hua.. blåste massa på kosläppet.. trots massa kläder så sa de att de frös =( stackare, så vi åkte ganska fort igen..
    de gröna ida t passar vädligt bra till colibri förresten..

hmm.. halva pris för ny lurv e bra!! o en sån jag vill ha ju!! ska man köpa nu eller vänta till salg? hmm.. bättre pris nu ju? men salgkassa vill man ju ha lixom :-P
    hmm.. kolla om syster e intreserad med kanske :-P
    Fina bilder!

JA så himla kallt det är idag!
    Vi har varit borta över helgen och hade stängt av värmen hemma. Det var ju varmt ute...
    Inte så väldigt varmt här idag när vi kom hem.

Jag hade köpt om jag skulle ha nån lurv. Bra pris!
    Man vet ju inte vad som finns på salgen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17