• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-05 16:10:45 följande:
    Nu har vi varit på BVC, Bubblis klarade kontrollen galant, och tillrättavisade sköterskan flera ggr   "grisen har inte tvååå näsor helle, dom ha ju två såna hära små näshål(pekandes på näsborrarna) men bara EN näsa.. Hon tyckte nog sköterskan va lite fånig 15,2 kilo och 97 cm lång har hon blivit
    Söta Bubblis Klart grisen bara har 1 näsa

Jag trodde jag oxå var trött på Småfolk, men efter gårdagens fynd på Funkybaby och den underbara finaste tröjan på små vi så är Småfolk väldans fina och icke tröttsamma {#lang_emotions_dreamer}
  • Busbellan

Hjälp mig nu!!
    Vilken storlek ska jag ta till Ella i småfolk t-shirt?
    96 cm lång, 13 kg. Vill ju inte att den ska bli för bred, räcker det med 92/98 tror ni?

Mamma till Nora, August och Ella
  • Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2010-05-05 12:55:27 följande:
    ska fråga brossan vart dem lät tillverka den=)... liljan där kan du se den=) www.facebook.com/pages/Sma-Vi/172327315168#!/photo.php?pid=4548700&id=696907690 det e ju tänkt till en vuxen ;).. men han kna ha den nu med... på baksida står hans födelsedatum och hela hans namn=)
    jodå.. grekis fick med post från sveali idag =).. det var ju årets harem som kom hem för 50% =O trodde det skulle vara förra årets.... sen finaste ns jeans shortsen =)

mammastök: jag hade den ute på FB men där va det ingen som var intresserad av den....så då bledde det tradera...kom på att ajg hade lite dum sluttid...

smultron: ja gemla ligger ju bara 1,5 mil härifrån vxö om du ändå vill ta kosta ngn dag ;).... just nu har de flyttrea med så allt som redan är billigt har dem ytterliggare 25% rabatt=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-05-05 16:45:49 följande:
    jodå.. grekis fick med post från sveali idag =).. det var ju årets harem som kom hem för 50% =O trodde det skulle vara förra årets.... sen finaste ns jeans shortsen =) mammastök: jag hade den ute på FB men där va det ingen som var intresserad av den....så då bledde det tradera...kom på att ajg hade lite dum sluttid... smultron: ja gemla ligger ju bara 1,5 mil härifrån vxö om du ändå vill ta kosta ngn dag ;).... just nu har de flyttrea med så allt som redan är billigt har dem ytterliggare 25% rabatt=)
    Jo min barndomskompis bor numera nästan granne med Mickis outlet
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • solouniko
    Eddiebaby skrev 2010-05-05 16:26:49 följande:
    Ja de är ju så härliga i den här åldern!!! Trodde inte det skulle vara sådan skillnad på kille och tjej men storebror var inte alls intresserad av sånt i samma utsträckning, bara bilar.
    Nej jag fattar inte heller. Hon äger en docka och typ 10 fina träbilar säkert, men det är såklart bara dockan som gäller. Samma sak med halsband och hårklämmor, hon blir såå fjantig och ska spegla och åma sig hela tiden. På ÖF springer hon till rummet med dockor och dockvagnar, det MÅSTE vara genetiskt för jag är verkligen inte så flickig av mig
    Greksmurfen skrev 2010-05-05 16:45:49 följande:
    jodå.. grekis fick med post från sveali idag =).. det var ju årets harem som kom hem för 50% =O trodde det skulle vara förra årets.... sen finaste ns jeans shortsen =) mammastök: jag hade den ute på FB men där va det ingen som var intresserad av den....så då bledde det tradera...kom på att ajg hade lite dum sluttid...smultron: ja gemla ligger ju bara 1,5 mil härifrån vxö om du ändå vill ta kosta ngn dag ;).... just nu har de flyttrea med så allt som redan är billigt har dem ytterliggare 25% rabatt=)
    Åhh Då borde ju jag få imorgon tycker jag!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Greksmurfen
    solouniko skrev 2010-05-05 16:55:48 följande:
    Åhh Då borde ju jag få imorgon tycker jag!
    hihi jo det borde du få=P.... men du bor ju lite uppåt norr haha så det tar säkert sin tid å nå upp så långt i landet =P...........haha
    mamma till Maximilian född 081028
  • nettan1016

Hejsan!

Idag när jag varit hemma med Evelina har jag bakat pizzabullar som verkligen blev favorit här hemma. Perfekt mellanmål och utflyktsmat.

Liljan: Tack för fina Sländtröjan, Evelina blev jätteglad.

I morgon får det bli lite städning. Bra att passa på när man ändå Vabbar.

Annars har jag inte ens någon shopping på väg hem. Trist.

Mamma till Samuel och Evelina
  • ängeln83

Godkväll

Nyss hemkomna från shopping turen, hittade en himlans massa fint, Liam fick den rosa piken från Lindex, och till Meja köpte jag världens sötaste jumpsuit utan ärmar i jeans tyg, och givetvis en massa mera
    Hittade även en massa ESL, Meja fick vit suit med guld uggla bak och sen köpte jag matchande långärmade tröjor med ugglan bak, blå till Liam och en röd till Meja. Hittade en ny affär som hade en del ESL och dom tog bara 99 kr st för tröjor/bodys/suits.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • RååSa BuBBlan

Hilla--- Ja Småfolk blev himlans tjusiga på en gång känner mig inte alls trött på dem just nu faktiskt

På julafton är jag tjockare än jultomten...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17