Eddiebaby skrev 2010-05-05 16:26:49 följande:
Ja de är ju så härliga i den här åldern!!! Trodde inte det skulle vara sådan skillnad på kille och tjej men storebror var inte alls intresserad av sånt i samma utsträckning, bara bilar.
Nej jag fattar inte heller. Hon äger en docka och typ 10 fina träbilar säkert, men det är såklart bara dockan som gäller. Samma sak med halsband och hårklämmor, hon blir såå fjantig och ska spegla och åma sig hela tiden. På ÖF springer hon till rummet med dockor och dockvagnar, det MÅSTE vara genetiskt för jag är verkligen inte så flickig av mig

Greksmurfen skrev 2010-05-05 16:45:49 följande:
jodå.. grekis fick med post från sveali idag =).. det var ju årets harem som kom hem för 50% =O trodde det skulle vara förra årets.... sen finaste ns jeans shortsen =) mammastök: jag hade den ute på FB men där va det ingen som var intresserad av den....så då bledde det tradera...kom på att ajg hade lite dum sluttid...smultron: ja gemla ligger ju bara 1,5 mil härifrån vxö om du ändå vill ta kosta ngn dag ;).... just nu har de flyttrea med så allt som redan är billigt har dem ytterliggare 25% rabatt=)
Åhh

Då borde ju jag få imorgon tycker jag!