Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2010-08-09 13:04:36 följande:
    Har redan röstat en gång men nu gjorde jag det igen och det kanske fungerar flera gånger? El så är det att man kan göra det en gång från varje dator, vi har 3 så då kan jag ju ge 3 rösterGlad
    Den där hundbildens fans måste ha mååånga datorer isf För sååå många kan väl ändå inte tycka att voffsingen är somrigObestämd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-08-09 13:48:11 följande:
    Ja det är ju det. Vad man ska begära för ersättning. Lagom kul med en mattsvart sprayad cykel.
    Jag hade sagt att de kan behålla den svarta cykeln och istället köpa en ny till Michaela.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Tic1 skrev 2010-08-09 14:06:22 följande:
    Nån som har tips på ofodrad vattentät skaloverall stl 86 eller 92? Skulle köpa en PoP men nu kommer det tydligen bara fodrade i en ful rutig färg   Behöver en overall med samma egenskaper som polarns overall men var hittar jag det?
    Lindex har en fin turkos men om den är riktigt lika bra som pops vet jag inte,sen har Reima,Mini a ture,Kappahl(superfin),Name it har säkert i höst också liksom Nanook. Denna har jag köpt
    www.oki-doki.se/show_product_pictures.asp%F6n

899:- på OkidokiTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-09 20:36:44 följande:
    Hittade
    Sötfis

Visst var det den som gick för 500+ på Tradera idag??
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Nähäpp-jag får väl ta itu med gallringen och  förminskningen av mina 2437 foton till Tradera dåCool

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Sitter med mina Traderabilder..har en Småfolktröja,tvättad en gång som är omsydd från en klänning...Borde jag därför se det som att jag får vara nöjd med vad jag får eller kan jag med att sätta ett vettigt utrop?
    Denna
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phpksmkvq.jpg

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 13:01:07 följande:
    Åååååååå!! Jag älskar ALLA lurvarna!!

Den gula va ju JÄTTEFIN!!

Å posten e bra rolig här på landet alltså

Hon stannande utanför staketet o frågade om paketet va mitt

" duuu är de här ditt eller, de får inte plats i lådan, jag kastar det här på gräsmattan, oki"

fick lite annat fint i lådan åxå, men tyvärr inget brev från sjukhuset, hade hoppats på det verkligen!!
    Är det fvpsvar du väntar på? Korta varianten?
    Jag har iofs två ggr gjort den långa varianten men båda ggr ringt till labbet istället för att vänta på snigelposten
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 13:10:43 följande:
    Ja vi väntar fvp svar, men jag vet inte ens vilket labb?? Obestämd
    Nej det visste inte jag heller,jag ringde till länssjukhuset och bad de hjälpa mig med rätt nr*alltid otålig*

Håller tummarna att ni får ett bra beskedHjärta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17