Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-08-11 10:30:45 följande:
    synd att det inte va igår
    Ja katten vad synd

Jag såg att mitt sms tydligen inte kom fram*skittelefon* Vi hade gärna haft besök av Stökisfamiljen annars
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-08-11 15:15:46 följande:
    *suck*
    Sitter här och försöker kolla på meandi kläderna, men jag var tydligen inte ensam, man kanske får vänta tills ikväll och titta live istället
    Jag är kääär i ett gäng plagg som kommer att få flytta hitTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-08-11 15:21:28 följande:
    Ja, ikväll ska jag få spana på kläderna
    lillronya skrev 2010-08-11 15:19:39 följande:
    Synd att du itne bor närmre. Då skulle jag nog sysselsatt dej.
    Attan så trögtdet går!
    Kommer du på söndag?
    Japp, kommer på söndag
    Vilken tid ungefär?Vilka då?
    Kan ju spana närmare på några men sidan är så seg så alla orkar jag inte klicka upp
    Har gb:at dig
    lillronya skrev 2010-08-11 15:22:06 följande:
    Kommer du på söndag då?
    Mycket möjligt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-08-11 15:21:28 följande:
    lillronya skrev 2010-08-11 15:19:39 följande:
    Synd att du itne bor närmre. Då skulle jag nog sysselsatt dej.
    Attan så trögtdet går!
    Kommer du på söndag?
    Vilka då?
    Kan ju spana närmare på några men sidan är så seg så alla orkar jag inte klicka upp
    Jag vill ha turkosa bebisoverallen,turkosa hundtunikan,,velour t-rex+gröna byxor,spaceharry + mammatunika
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2010-08-16 21:32:25 följande:
    Kikar in och blev genast sugen på SUSHI Mums! Jag hade också väärldens sushi cravings när jag var gravid, mitt enda måste tror jag det var Måste nog äta lite lax, brie och avocado bitar imorgon
    Hej!

Stooort tack för superfina stövlar De såg ju inte ens använda ut
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-08-16 21:58:26 följande:
    Kanske har du fått svar: Men byxorna har knappt nån tagit in vad jag vet och den lila tog slut ganska snabbt på de flesta ställen. Tror dessvärre det kan bli riktigt svårt att hitta detta set. Den kom ju i våras redan.

Och Stäkis - ang MAT och ålder/stl så ska 12-18 mån motsvara stl 86 och de är stooora i stl. K har precis växt ur sin och hon är numera snart 3 år och knappt över 90 cm...
    Något för Svante?
    www.tradera.com/Ny-Molo-troja-m-dalmatiner-print-stl-80-auktion_302772_116962509
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-08-16 22:16:18 följande:

Tydligen...

Det är TUR att jag ska på sem i 6 veckor för snart ekar det tomt i kassakistorna här hemma . Handlade nyss 2 par höst/vinterskor. Visserligen för totalt knappt 800 så det är jag ändå rätt nöjd med, men skiten ska ju betalas med .

SmillaMilla skrev 2010-08-16 21:43:23 följande:
    ja alltså det var ju inte exakt samma gröna, men det skär sig inte

Karla valde den mössan med. Har inget direkt som matchar, men jag gillade den med och hon jättemycket . Kul att handla när de gillar nåt. Mindre kul när de inte gillar det man själv handlar åt dem...

Denna då?
    www.tradera.com/Troja-med-flygplan-fran-MOLO-storlek-86--auktion_302794_116972709
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-08-16 22:34:44 följande:
    La i minnes, men är ju bortrest då Cool. Fast det är dagt att Internet ska funka i det huset vi hyr Oskyldig. Leta nu klänningar till lilla Lova, det tror jag att hon behöver .
    Nänä- fick idag hem en jäkligt blommig klänning! Mamman gillar inte men dock maken så den får väl stanna då
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17