Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-08 14:12:10 följande:
    Tjenare.

Nu är jag 4000kr fattigare och hemkommen från mässan Glad

Köpte rätt mycket NS till bra priser! Är framförallt nöjd med luvklänningen (lilaröd) som jag tick tag i både 86 och 92 för 150 spänn! Samt Ns kjolarna som jag köpte i stl 80-92 Flört Sen massor, el ja rätt många iaf byxor, några tröjor osv.

Gick åt mycke NS idag. Frågade om de skulle få påfyllning och enligt snubben så skulle de inte få det......
    Men fanns en hel del byxor kvar iaf speciellt i stl 110
    Kul med bra shopping! Föregående år har de alltid lagt undan ett visst antal kartonger till varje dag så jag hoppas att du har fel Vad kostade byxorna?
  • Duntoffla
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-08 14:20:34 följande:
    Ja de kan mycket väl vara så att de inte idag vill gå ut med att de får påfyllning imorgon Glad

De kostade från 200kr till 300kr
    Ok. Jag håller tummarna. Fast jag har ju köpstopp kom jag på Oskyldig
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-10-09 23:03:54 följande:
    tack
    ja nä han har inte ägt mycket jeans gillar inte det på små pytebarn men nu är det fint och haremjeansen är ju så mjuka! speciellt de ljusblå <3
    Ja, de har vi också. Har du alltså 104 i dem? Funderar på att köpa en storlek större till N, tycker hans 98 börjar bli små.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-10-09 23:21:06 följande:
    ja i harem har han 104.. tycker de sitter finast . tycker dom ljusa på bilden sitter perfekt baggy som jag vill att dom ska sitta
    Ja, så gillar jag också dem. Får nog köpa ett par nya och sälja de gamla. N och Bia är ungefär lika långa så det blir nog bra.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-10-09 23:59:26 följande:
    oj har noel växt så mycket? härligt
    Ja, sa du inte att Bia var 100-102 cm? N var 98 när vi mätte hemma. (om det nu stämmer?) men han har verkligen dragit iväg som 17 på längden under sommaren, helt galet. Får se på 3-årskollen vad de säger. Inte helt lätt att mäta honom. De väger rätt lika också, N vägde 17,6 sist och det var ett tag sen
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-10-10 00:12:14 följande:
    jo jag skulle tro att han är 100-102. han var 98 sist vi mätte för några månader sen.. och vikten kan i och för sig vara 18kg med.. vet att han väger lite mer än bella i alla fall

gud vad noel växt, stora killen <3
    Tjejer verkar ju oftast väga mindre. Men jag tror att N väger mer än sina jämnåriga killkompisar också. Han har ju aldrig varit särskilt nätt och liten

Det blir kul att se vilken kroppsbyggnad Lea får. Hon vägde mer än N vid födseln men ligger nu lägre i vikt än vad han gjorde vid samma ålder.

Apropå inget, vad har du för tapet i Bellas rum? Letar efter en fin barntapet till Leas framtida rum. Vi kommer att börja fixa i ordning där i jul och jag vill kika runt lite först. I Noels rum har vi ju Keek-a-boo samma som Bia och Liam har. Skulle kunna tänka mig den tapeten i gult eller lila men det verkar ju inte finnas så vitt jag har sett. Eller ngn annan med röda inslag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17