Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-10-27 19:17:20 följande:
    Ingen som skall till pop?

Vill GÄRNA ha denna till Svea!

www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...
    Åh, jag var ju där idag. Att jag inte visste det...Obestämd
    Everlonn skrev 2010-10-27 19:58:39 följande:
    Vassgo, Lillan måste ju ha nåt så hon inte är nakenDrömmer Stor chans för det va? hi hi
    Tack! Ja, risken är överväldigande att hon annars fått gå med rumpan bar
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-10-27 20:36:02 följande:
    Smultron> din FP fantast!   Vad tror du om en laugth top?
    Flikar in här jag också. Är det laptopen (har dålig koll på namn) så är den superbra. Noel fick en i julklapp förra året (då var han 2 år och 3 mån) och han har lärt sig massor. Känner igen bokstäver, säger vad de heter osv.

Kan verkligen rekommendera den
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-10-27 20:50:06 följande:
    Min son är lika gammal i år.  Då ska jag kanske tipsa morfar om den då.. Innan den tar slut.. Frågan om man kan hitta nått kul till lillesyster med där....??
    På Noel funkade den i alla fall. Sen kanske han inte kan spela spelet och så men lägga i rätt bokstäver i rätt korgar, känna igen bokstäverna, uttala dem osv. Det låter inte så högt. Tror att den har 2 volymknappar om jag inte minns fel.
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-10-27 20:53:51 följande:
    Godkväll tjejer,

Allt bra här? Någon bra rabattkod i någon shop?

Sorry för OT men jag är så himla besviken över våra dagisfoton. Porträttet på M är taget i sån dålig vinkel att man ser ögonvitan ovanför bågen. Förstår inte hur h*n lyckades med det. Jag får aldrig så och jag fotar barnen mkt... Undrar om jag ska klaga. De ska komma tillbaka och ta om gruppbilden.. Kanske kan få dem att ta om hennes bild med. Drömmer Men jag gillar inte att klaga..
    God kväll!

Allt bra här. Snart Greys

Trist att dagisfotot inte blev ngt bra. Vi fick N´s igår och förutom att han ser ut som en övervintrad hippie så blev det bra (han klipptes senare den dagen. A hade missat att informera mig om fotograferingen)
    solouniko skrev 2010-10-27 20:55:34 följande:
    Tycker ni att multiflower är unisex? Drömmer Vet vad sambon kommer svara men jag tycker nog det!
    Vilken är multiflower? Är det den med lila kantband? I så fall ja, den är unisex. Noel hade den i suit.
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2010-10-27 21:02:13 följande:
    Åh nej, inte multiflower! Den är KLART unisex ju Menar mini stars ju! Den med vit bakgrund och massa små färgglada stjärnor och ljusrosa kantband Drömmer
    Jag skulle kunna ha den på både på kille och tjej men det är ju jag det. Jag är inte så "känslig", köpte ju Hello Kitty hårspännen till Noel idag för att han så gärna ville ha dem
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-10-28 21:57:40 följande:
    Hej,
    Jag hinner inte heller hänga här längre. Hänger inte alls med på vad som händer här..
    Allt bra med er?
    Ja, jag saknar tråden lite och jag känner igen hälften tror jag

Här är det bra. Förkylt till och från men annars bra. Ska du åka på salgen?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-10-28 22:08:52 följande:
    Det är tråkigt när man inte hinner hänga med.
    Jag tror och hoppas att jag ska åka. Hoppas att någon mer från Sthlm vill åka.
    Så typiskt att du ska åka den gången jag inte ska Såg i andra tråden att Solouniko ville åka. Ni kanske kan samåka?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-10-28 22:18:09 följande:
    Det är ju lite dåligt tajmat. Vi har ju varit bortresta de senaste åren på vårsalgen. Nu hoppas jag att jag kommer iväg. Vet inte riktigt vad jag är ute efter. Det är ju inte som om vi saknar nåt..
    Bor hon i sthlm?
    Har du åkt tåg när du åkt?
    Nej, hon bor uppåt i landet.

Jag har åkt tåg ner 2 ggr och buss 1 gång ( nu senast buss ner och tåg hem)
  • Duntoffla

God kväll!

Everlonn skrev 2010-10-29 15:57:22 följande:
    Nu beger jag mig till sjukhuset..

För er som inte vet (har mig på fb ) så har sonen fått Diabetes och ligger inlagd...

Så vi får väl se hur det blir med salg för min delObestämd för att inte vara helt ot
    Stackarn! Hoppas att allt går bra på sjukan.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-29 15:50:37 följande:
    Hej tjejer!

Hur har ni det? Shoppas det järnet eller spar ni er till salgen? Drömmer

Lite OT fråga men här inne är det alltid nån som har bra svar..

Lilla bebisen är väldigt lugn och stilla sen igår kväll, inte alls samma fart som förut, kan få en svag puff ibland men inget sånt där rumlande som det brukar vara, jag har legat mest hela dagen då jag har en hemsk hosta å e förkyld så jag har verkligen haft möjlighet att känna efter, men det blir liksom ingen större aktivitet och jag börjar känna mig lite smått orolig..

Ska man söka för det? Eller är det oki om man känner små svaga buffar?

Kan säga att jag är ensam hemma och har en bra bit till sjukhuset..
    Det är säkert ingen fara eftersom h*n rör sig men ring för säkerhets skull om du är orolig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17