Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-10-01 09:08:20 följande:
    hehe jaa jag slåde nyss min 98/104 och så lyckades jag hitta EN sån i 110/116

jag satt o valde lite med smultron, du kommer få fiiiiina saker du med du kommer bli helnöjd!
    Åhh, jag hoppas det! Har fullt förtroende för hennes (och dina ) val.

Nu är det frukostdags.

Hoppas att Smultron orkar fota lite under dagen
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 10:59:54 följande:
    Det var ont om långärmat i mindre storlekar så jag tog 74/80 och 80 på klänningarna.
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-01 10:57:43 följande:
    Helt perfa! Vi pratade häromdagen om att vi behövde en till Leia också, har en ful blå med pirater på till E som han älskar. Är såååå nöjd! Superfina klänningar också juGlad
    Jaaa- jag skulle köpa den till Lova först men mina pengar tog slut och jag kunde inte lämna kvar den fina till hökarna Om jag är en hamster så är de banne mig hökar
    Det är helt ok, nästan bättre det. Då kanske hon inte växer lika snabbt och kan ha dem längre.
  • Duntoffla

En helt OT-fråga, är det någon som har Musse Piggs kokbok hemma? Jag hade den som liten och vi gjorde alltid Snövits kolasås men boken är borta och jag vill ha den kolasåsen till Marängswissen idag Tungan ute

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-10-02 13:01:45 följande:
    Dunis:

1 dl vispgrädde
    1 dl socker
    1 msk sirap
    1 tsk kakao
    3 msk kallt smör/margarin

Blanda allt utom smöret i en kastrull
    Koka 5 min under omrörning
    rör i smöret
    Stort tack! Vi hann dock göra en egen variant och det var nog ungefär så där. NU är kalaset över och man kan andas ut lite
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-10-02 12:15:15 följande:
    Åh jag älskade den boken! Jag har min hemma hos mamma,ringde men de var inte hemma tyvärr:
    Jag ska packa/väga dina Småfolksplagg imorgon när jag ändå måste packa Traderapaket
    Mamma och pappa har nog den kvar hemma men de är borta i helgen. Älskade Piff och puffs Dubbeldäckare

Åh, schysst, det är verkligen ingen panik. Återkom bara med vad du mer ska ha för pengar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17