Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Smultronhjärta skrev 2010-07-27 21:57:04 följande:
Vi hade en pop på besök men dels tyckte jag att den verkade för varm för våra skruttiga vintrar(om man bortser från vintern som var) och bökig att ta på så den fick flytta vidare trots att den var underbar med sin gröna färg.Nanook eller Isbjörn som de numera heter vill jag ha-det är det enda märket som jag tror slår det mesta. Tyvärr gör de det även prismässigt så jag har ännu inte testat
Kristyr skrev 2010-07-27 22:00:53 följande:
ja isbjörn. Men sonen kanske ska få sån när han fyller då är det ju liksom ok tycker jag.. Vi har nog lite kallare här än er...
höra med dem eller maial=).. tips bara=)
köpte även nanook vildmarksbyxa typ=P.. efter makens önskemål ;).. var ju tvungen å göra han glad med när ja storshoppade hehe..en mössa i nanook slank med ner..
kan meddela att max kusin hade nannok förra vintern å han satt i polar m mm mm å var ALDRIG blöt så dem är av kvalitet väl värda sina pengar anser jag.
nu har vi köpt en pop jacka till byxorna eftersom vi hittade på rean.. så hoppas att den jackan räcker på dagis.. han har ju med utedagis så kläderna är det viktigt att de är av bra kvalitet anser ja...