Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:07:19 följande:
    Mmm... Vågar inte ens lyfta på spånplattorna på golvet, VAD kan man finna för skoj där liksom Kräks Räcker med ruttna väggar
    usch fyy va jobbigt det låter bubbllis=(..............jobbiga hus.... när man köper hus ska det ju var skoj inte som ni haft det...

när ja blev gravid gick jag först ner 6kg utan att må illa lr ngt å jag åt bra å så med så det fanns lixom ingen anledning...direkt.. så var det inte med maxen, men nu har ja gått upp dem där stackars nergånga kg igen =P....
    nu e det bara 1 dag kvar sen på tis är det förlossningen nästa=) om det inte säter igång av sig själv innan dvs...Tungan ute
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:15:56 följande:
    Hatar hus

Ja jag lär väl gå upp dem igen

Ååååå bara en dag kvar, fyyy va spännande Solig snart får du snusa bebis Hjärta
    ja kan inte fatta att det bara är 1 dag kvar... på tis kl 8.0 ska vi var på FL.....spännande å samtidigt supernervöst....
    tänk att äntligen få träffa den lilla tösen=).....

åhh har ju hittat ett måste filt vänta ska ja se om jag kan hitta länken igen......
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:21:39 följande:
    Undrans om jag är det om man väl får en pojk? Drömmer Kanske vääägrar girly på honom å sitter med svindyra filtar   Nä, jag får nog vänta och ta reda på könet här tror jag
    www.barnlyan.se/shoppa-efter-marken/molo/molo-filt-fotbollar.php där e den..e den inte helt underbar=P
    maken tycker dock det e lite aningens dyrt för en filt... hm kanske får önska mej den helt enkelt..=P...
    Busbellan skrev 2010-07-18 22:21:40 följande:
    Åh är det sååå snart!!
    Så spännande, lycka till!!
    ja verkligen snart.... imorn åker maxen å kiara hem till mammsen......
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:22:49 följande:
    Fy va nervöst   Jag hade inte kunnat sååååva!!! Å lilla lilla tösen Hjärta Fy va mysig vecka ni får!!

Å vilken filt??? Tungan ute
    såååva va e det=P..... idag var ja uppe kl 06.15 å gick å tog mej ett bad medans maxen å maken sussade vidare.....''

ja ska bli så mysigt..hoppas bara att allt funkar så man slipper var där 5dar so med maxen =S... men det hoppas vi på=)
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:25:14 följande:
    Ooo... Bådar gott Drömmer Hoppas vår son åxå kan va råååsa!!
    kan säga så här att skule vår "tös" nu visa sig var en pojk så får han använda rosa vare sig han vill eller ej hahaha=P... thats life=P med en shoppohilic mamma =P
    Kristyr skrev 2010-07-18 22:24:25 följande:
    åhh det är så nervöst..
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:21:39 följande:
    Undrans om jag är det om man väl får en pojk? Drömmer Kanske vääägrar girly på honom å sitter med svindyra filtar   Nä, jag får nog vänta och ta reda på könet här tror jag
    Har blivit ännu mer unisex nu och sonen får mer och mer rååååsa
    det e ju bara förnamnet=P......ser fram emot å få bebben men hade gärna skippat själva förlossningen... =P tänk om vi kunde ge över till killarna lite med=P å bara FÅ bebben sådär=)
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:34:02 följande:
    Den filten är helt LÖVELY!!! Jag vill vill vill ha den
    obervera att den har en velour sida så den e ju extra gosig med... vilket gör att den ÄR ett måste....
  • Greksmurfen

gomorn... här vaknar vi med att ett stycket vatten har gått... så ja nästa gång vi höres så kanske det e en litem´n bebbe på g=)... var mer  beredd på tis men som sagt nu gick det igång av sig själv.... så vi får vella se..'

ha det gott tjejer...=)

• Greksmurfen

hejhej.....tittar in en stund..... en liten svarthårig flicka e född...såååå söt min lilla prinsessa...Baby

• Greksmurfen

hejhej tjejer....STORT tack för alal grattis jag fåttHjärta

lillan ligger just nu å snooozar i sin fina balja =P..... inte helt OT en ida t jamas ;).....

ev så kommer hon få heta martha melina Zethare med melina som tilltal.. dock inget ssom är 100% så vi får se...=)

shoppas det ngt ? ngt ja missat när ja vatt väck ?? =)

• Greksmurfen
    Vikkan76 skrev 2010-07-21 22:54:23 följande:
    Grattis säger jag här med och gör härmed mitt allra första inlägg här i tråden! Men ni känner ju mig från FB vid det här laget. Glad

Melina tycker jag var ett jättefint namn.
    Solig tack....
  • Greksmurfen

hejhej.....här funkar allt kanon maxne har nu frivillligt velat hålla sin illa syster=) såå sött

ska läagga in en beställning på litencorrelin tänkte jag ..sista dagen de de hade ta 3 bet 2 på rean....hoppas de som ja ville ha finns kvar bara... alltid trevligt med lite shopping lr hur ;)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17