Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-07-13 17:00:00 följande:
    Ok, då hänger jag med. Håller tummarna att hon håller sig inne lite till

Här är det bra men idag är det inte kul att vara gravid. Har haft mycket SD och förvärkar sista tiden så vi får se när det blir.
    ja hon ska hålla sig kvar 1 v till så e ja nöjd...=)

jo har  haft det som dej.. vilket datum hade du?? vi var rätt nära varnadra om ja inte minns helt fel=)  ??
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-07-13 21:01:02 följande:
    Det går väl skapligt dåligt...Det är mycket rosè och glass just nuDrömmer

Fast Stoff ska visst köpa bil ändå så jag klagar inte
    trevligt med en funkade bil =P....

hah måste berätta om en rolig sak va de där sjuka bilfirmorna försöker skingra än på pengar =P......

vår fordfirma har just nu lägsta pris garanti.....
    vi var tvungen å fixa en sak på bilen... vi hade fixat vä sida för ett par veckor sedan på en anan firma kostade då 2000 kr varav delen 1500 så det var ju ett bra pris=)....
    så ringde ford å hörde med dem vad de skulle ta ......HAN sa 5000:- öhhhhhhhhhh vaddå stoppa pengar i fickan haha....då berättade jag ju att vi lagade det för 2000:- på denna firman.. han blev rätt paff... ehh jaha , ja ehh ja då får ni väll det till ett sånt billigt pris här med då......
    dco kså tog vi den andra firman ändå sen då de hade tid snabbare än ford=P

ser att ni pratar dubbelvagnar... har idag bäddat å städat irdning "jätten" babytravel .... fick låna en av brossan.....får duga tillsvidare... e ju sugen på en till bugaboo bee å ha till lillan å ja man kan inte få allt lr=P...
    imorn ska vi möblera om å sätta insina babysängen=) såå söt e den.. en inisäng med en krona på sig målad=)
    e ju 1 v till nedräkning=)---------
  • Greksmurfen

hej itråden..=)
    idag blir det packa bb-väskan, å städa å dona med et sista...
    tro inte att lillan tänker vänta till igångsättning nästa vecka om vi säger så...
    har haft mensvärk konstant å för att inte verkar allt för äcklig så är slemmisen på g med=P
    med maxen så släppte den sen kom han 2 dagar senare....så vi få r vella se.. kanske blir en ny danskbebis snart =)....

• Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-07-14 10:18:54 följande:
    spännande!
    jo man e lite nervös nu hehehehe...... sak bli skönt när allt e över bara=), tänk å slippa magen i värmen bara det e ju pluspoäng =P... sen å få sniffa nyföding=) å ta på alla fiiiiiiina klödäer=P dregel hehehehehe
    maxen hade inga danskkläder när han föddes då var ja ju inte inne i den svängen än =P
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-07-14 10:22:26 följande:
    trot småkrypet köpt dom..
    Greksmurfen skrev 2010-07-14 10:14:54 följande:
    hej itråden..=)
    idag blir det packa bb-väskan, å städa å dona med et sista...
    tro inte att lillan tänker vänta till igångsättning nästa vecka om vi säger så...
    har haft mensvärk konstant å för att inte verkar allt för äcklig så är slemmisen på g med=P
    med maxen så släppte den sen kom han 2 dagar senare....så vi få r vella se.. kanske blir en ny danskbebis snart =)....
    men åhhh vad spännande
    Pepper79 skrev 2010-07-14 10:58:23 följande:
    Iiiihhh så spännande
    MammaT skrev 2010-07-14 11:23:32 följande:
    så spännande
    jo ska bli kuligt å få sniffa bebbe igen =).....hmmm städar för fullt här... måste se fint ut när man lämnar det... (det manliga könet ser ju tyvärr ite allt som ska städas) så det e alltid bäst å göra det själv medans det går haha...
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-07-14 16:22:09 följande:
    Hej i tråden!
    Jisses vilken värme!

HAr tillbringat ett par dagar i föräldrarnas stuga. Skönt!
    En aning irriterande att bara vara några mil från danskträffen på Öland, men vad gör man inte för familjen.
    hejhej=)... kan säga att vi var inte så mga=P var bara jag å malou hehe...men som du sa vad göra mn inte för familjen =)......
    här håller jag på  å packar min bb-väska.. men vilken ångest jag har över första kläderna =P.... sak det var byxa å body eller suit =P... å sedan då vilken hehehehe....... så svårt val =P...
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-07-14 17:36:34 följande:
    Åh, dockhusen är ju bara sååå fina!
    frågan är bara om man ska leggings eller tunika, eller både ock.
    Tror ni det kommer nån annan modell på tröja i det printet?
    ingen som sett det printet i suit?? tyckte med det var mkt sött=)....
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-07-14 20:45:02 följande:
    Nej jag har inte fått några sådana papper alls. Mitt körkort gick ut för 2 månader sedan!!! Panik Panik!  Inte trodde jag att det var hela 10 år sedan jag tog körkort. Så jag hoppas innerligt att mitt nya kommer då innan den 2 augusti då jag skall börja jobba. Blir liite jobbigt annars.
    här behöver man inte få papper.. det e bara å dra iväg till kontoret så tar de kort å man får skriva under direkt..... har inte för mej att det var ngt mer papper...

hmm men förnyelsepapper brukar ju dimpa ner i lådan... vet iof inte hur det fukar på åland?!?!
    OJ kl e mkt inte konstigt att maxen e kinkig... precis inkommen ifrån en långpromenad ute=)... varmt å klibbigt.. så bli ett eget lååååångbad sen så fot maxen däckat för natten =)
  • Greksmurfen

satt precis å kolla på livet på bb =P..... kanske inte det smartaste hehehehe

liljan: du vet var dem babybyxorna ska flytta sen;).......vxö nästa =P
    söt matchning=)

• Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2010-07-14 22:34:46 följande:
    Gokväll i tråden Tyckte det programmet var ganska dåligt
    Blev så irriterad på pappan som bara drev med sin fru vid varje värk.
    ja en sån pappa vill man inte ha.....tycer inte han såg särsikilt glad ut heller för den delen.. å sen ha sonen med som såg haövt nervös=P haha.. bet på naglarna hela tiden...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17