Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MiniM3 skrev 2010-07-30 13:37:16 följande:
    Behöver man täckbyxor när barnet kommer vara 2 år och 5 månader i vinter.. eller använder man bara overall?
    jag kommer bar ha overall till maxen=) han fyler iof 2 nu i okt.... dock så kommerj ag ha skaljacka å skalbyxor som komplemetn å sen lurvoverall eler fleeceoverall som han kan ha under=)...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    MiniM3 skrev 2010-07-30 13:42:59 följande:
    Ja jag kommer köpa vinterjacka om man ska till affären eller så, men då hoppar jag täckbyxor :)
    Hon har ändå en del overaller och en massa skalkläder så tror inte hon ska frysa :D 
    ja en vinterjacka det har vi med=p det glömde jag ;)... man har inte koll på hur mkt kläder dem har =P......köpte en parkas till han förra året på cubus=) i stl 92 så tror den kommer bli bra ....
    risk finns ju att täckbyxorna kommer bli liggande...tro inte vi hade använt dem?!?.. hmmmm kom på att vi har ju faktiskt ett par termobyxor pop som jag köpte förra året till han i stl 80.. men dem var ju stora.. men dem blev använda 1gång så somsagt dem var ett onödigt inköp....
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-08-01 09:49:45 följande:
    Jaa- jag håller på och övertalar maken att vi behöver åka till Malmö den 4:eDrömmer
    wee skojjigt=)... funerar med starkt på å ta en tur dit=).... lite segt å behöva åka själv med bilen till malmö bara hade varit trevligt med sällskap från vxö... få se om ngn är intresserad av att åka med=)
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2010-08-01 19:37:17 följande:
    Handuppräckning vilka som ska till Plastisock på onsdag

Blekinge:
    Everlonn
    Ev. LAwoman
    här hoppas jag på att få komma iväg=)..........lite segt som sagt att åka själv rån vxö.....sen får ju lilltösen följa med oxå.....
    Smultronhjärta skrev 2010-08-01 19:44:02 följande:
    Jo tack-fick precis veta det när jag föreslog det till maken
    MiniM3 skrev 2010-08-01 19:28:46 följande:
    Cypern kan jag varmt rekommendera, vi har valt tunisien och åker den 1 sept så det kan jag inte mycket om än.. Bulgarien för mycket fest.. Spanien med bra..
    Preciiis vad jag vill höra-jag vill till cypern Åker vi till Grekland så blir det nog Chania-där har vi varit några ggr och gillar.
    Grekland e ju alltid grekland ;)....... härligt ställe=).....har ju varit lite här å var, är det solsemester ni e ute efter eller vill ni se saker med ?....
    cypern e rätt fint men en dyr ö tyvärr....

usch här har ja haft världens magattack ikväll =(....precis vid läggning av maxen å lillan blev hungri.... tur man hade utpumpat med så det va bara å ge henne på flaskan....
    man e verkligen dubbelvikt.....föda barn e inget mot dem attackerna uschanamej =(.....
    hoppas det lugnat sej nu....tur man har maken hemma vet i vad ja hade gjort annars.....
  • Greksmurfen

mmm det e ju lite långt mellan oss everlonn=S....å vxö ligger ju intep å vägen precis....
    vet inte om hilla e sugen... iof tro ja att hon jobbar...

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-08-01 20:11:11 följande:
    det står 11 stora flyttlådor märkta med tradera på övervåningen...och sambon bar upp dom så han har sett alla kläderna...en hel del fortfarande med lapp på...need I say more??
    Drömmer.....MEN fynd e ju fynd hahaha.......
    Zvartaliljan skrev 2010-08-01 20:02:03 följande:
    du kan ju alltid pausa här hos oss på vägen till/från malmö Cool
    jobbigt med magen...jag inväntar tid nu. Ska bli nersövd. Hoppas du slipper fler attacker ikväll så du kan sova!!
    blir en liten omväg om ja inte minns fel =P........men ska tänka på det ;).............lillan måste ju käka....går du till fejjan lite ?
  • Greksmurfen

hejhej...

här blir det malmö imorn =) weeeeeeeeeee
    blir jag å en till tjej till från växjö=).... hon som säljer en massa me and i på fb.....
    hur dags innan ska ni var där??
    man bör ju var där när de öppnar imorn... vet ngn om det är kontant eller kort?

• Greksmurfen
    h80 skrev 2010-08-03 17:44:38 följande:
    kontanter bara,men det finns en bankomat precis brevid
    hmmm det lät ju inte alls farligt=P.......hur dags ska ni var på plats?? vi åker från vxö runt 8.30 å det är 20mil ner....sen blir det lite pauser iochmed lilla melina=)
    hmm vad tror ni kan jag ha henne i bärsele? står ju att de ska väga minst 3500g å hon vägde 3060 idag..... hade velat ha bärschal men äger ingen sån i nuläget....
  • Greksmurfen

lillronya: så söt lilla A är=)......vad är det för knickers hon har? eller är det byxor?

Hilla: tycker den färgen va fin på lilla hilda=)på overallen då=)... har ni skaffat häst....

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-08-03 20:10:34 följande:
    Tack! Det är NS-knickers. Supercoola. Köpte de på tradera.
    Ocikatten skrev 2010-08-03 20:05:43 följande:
    Fotboll och framförhållning? Det är väl en ekvation som aldrig gått ihop!??!
    Nej verkligen inte!!

Hur går det på jobbet?Nja snarare LAN med grabbsen. Inte många vuxenpoäng till de på fredag.
    Tack för att du erbjuder dej! Får de hur kjag löser det. Har ju J också.
    har aldrig sett rosa ns..... såååå fiiiiina
    H I L L A skrev 2010-08-03 20:11:29 följande:
    Åhh vad fin Milla ska vara i vinter !!!
    Funderar också på om Hilda kan ha den med dubbla dragkedjor.....
    Hur stor är Milla ? Är 86 mycket växtmån ?
    Greksmurfen skrev 2010-08-03 20:05:15 följande:
    lillronya: så söt lilla A är=)......vad är det för knickers hon har? eller är det byxor?

Hilla: tycker den färgen va fin på lilla hilda=)på overallen då=)... har ni skaffat häst....
    Tack! Får se om jag behåller den cerisa eller om det blir lila
    Beslutsångest

Har haft häst i 15 år. Så hon är gammal nu den lilla vita springaren
    jo det e alltid svårt hhihi.....
    maxen e ju så hästintressead just nu.....tänkte låta han få rda på ngn liten häst ngn dag.....
    kanske finns ngn ridning på karloskar nästa helg....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17