Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-08-19 13:03:25 följande:
    Vad är det nu Molos täckjacka heter? Visst är det Hagen? Och overallen Holden?
    Eller är det tvärtomObestämd
    jopp overall e holden =)...

hmmm känner för att bara dra iväg å shoppa ngn stans.... måste ju tröstshoppa för att ja issade BoRs autkion eller hur ;)??
    sen fyller lilla melina hela 1 månad idag=O..........

e bra sugen på å ta en gekåstripp=P....lr liknande
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-08-19 13:19:08 följande:
    Tack- då är det en Hagen som ska ut.
    Greksmurfen skrev 2010-08-19 13:11:46 följande:
    jopp overall e holden =)...

hmmm känner för att bara dra iväg å shoppa ngn stans.... måste ju tröstshoppa för att ja issade BoRs autkion eller hur ;)??
    sen fyller lilla melina hela 1 månad idag=O..........

e bra sugen på å ta en gekåstripp=P....lr liknande
    Just ja..på tal om Gekås..stoppat underlägg har inte funnit de tre ggr jag har varit där. Spegeln tyckte jag verkade sisådär bra men den kostar iaf 119:- om du ändå vill ha den?

Jag ska dit ikvällDrömmer
    om den verkar skabbig så kan lika gärna lägga till 90kr å få en bra och likadan vi har till maxen.

åhh vill med åka å shoppa=P
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-08-19 16:58:40 följande:

om det är nån som vill att jag ska kolla på skor på utförsäljningen så hojta

hojtar =P........... vill ha ett par kavat defender till max i st 24 om det finns=)...
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-08-19 14:46:29 följande:
    nu blev everlonn o jag sugna på en malmötripp på måndag

Maia har bara pärlplattesandalerna som passar och ett par gummistövlar, that´s it. Så hon behöver verkligen skor!

Är kanske tjolla eller butte sugna på en lekdejt på måndag Drömmer
    =P... åhh hade vatt skoj med en utflykt=P.hmmmmmmmm
  • Greksmurfen
    Emmyss skrev 2010-08-21 11:25:53 följande:
    Tack för de tips jag fick om Molo jackan! Strl 140 passade perfekt till min kille på 130 cm:) Utan er skulle min nätshopping gå åt skogen:)
    Nu är jag på jakt efter vinterbyxor både till honom och till lillasyster..Är det samma sak där med storlek? 128 eller 140??Och till lillasyster...92 eller 98 på en tjej som är 89 cm lång?98 väl?
    jag hade inte tagit större än 92, min sons 86or är fortfarande stooora:)....han e ca 88cm lång och hans 92or ligger i växa lådan.
    han har just ju 80-86 i ns jeans=).....
    98 tro ja hon kommer att simma i. dom e ju väl tilltagna i stl, har beställt ett par till han nu med å tog 86 då med. vill inte att han ska hgå å tappa dem i midjan, n går det ju dra åt där med iof...
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-08-21 11:54:43 följande:
    *haha* butte svara på NS frågor
    Tungan ute
  • Greksmurfen
    Tic1 skrev 2010-08-21 12:56:52 följande:
    Nån som är lite bra på Facebook här?? HUR gör jag om jag inte vill att mina vänner ska se vad jag kommenterar på Köp och sälj sidan?Har provat en massa inställningar på sekretess sidan men ändå kommer det upp hos mina vänner när jag te x kommenterat mitt eget foto. Vill gärna sälja där men vill inte att mina vänner ska se allt, en del som bryr sej lite för mkt...!
    vet inte hur man gör inställning, vet att ngn här som vet hur man gör..
    MEN tillsvidare så kan du locka bort de där inlägget som poppar upp på din sida när du kommenterat så fort du har kommenterat för då finns det ju ingen logg så att säga som de kan se det på...
    förstår du vad ja menar??
    mamma till Maximilian född 081028 och melina född 100819
  • Greksmurfen
    Tic1 skrev 2010-08-21 13:15:01 följande:
    Joo, jag förstår vad du menar, har gjort så med nåt inlägg. Men om jag te x är intr av nåt och kommenterar och sen tar bort det, syns det då för den som lagt ut annonsen iallafall??Eller om jag kommenterar mitt eget foto och tar bort, syns det för er andra i gruppen?
    jo det står fortfarande kvar så länge du bara tar bort inlägget som poppar upp i din logg och inte radera självaste inlägget på ex bilden =)
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-08-21 16:16:59 följande:
    aha...*asg*
    Solig ja jag hängde ju abra på dialogen hahaha...

tjejer helt ot men behöver lite tips e inne på ebay å ska beställa kostym till maxen för dopet 5 delars.
    ska man ha svart? kritsrecksrandig ellr ljusblå??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17