Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-08-03 21:01:16 följande:
    Så nu har jag beställt två skaloveraller. En rosa och en svart. Hoppas de är fina och bra och att de passar.

JAg som skulle spara till nya NS...
    Hoppas folk shoppar mina ytterkläder på fb nu. Så att nya moneysar trillar in.
    inväntar med nya NS... handla till bra priser e ju aldrig fel heller
    hmm måste nog sälja lite sanrt ...maxen börja få lite för mkt urväxta kläder å vi har ju abra en lägenhet å det finns inte plast för allt för mkt lagring=P...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-08-03 20:25:44 följande:
    vad är det för bärsele du har?
    har fisher and price bärsele... hmm syrran har ju en babybjörn men vet inte om det är samma vikt där...
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-08-03 21:25:16 följande:
    är det en sån där benen hänger utanför (som på babybjörn) isåfall hade jag nog inte haft henne i den, hon är för liten. Hon ska sitta med benen upp (som en groda) Har du ingen sjal du kan låna? Eller nått långt tyg eller nått sånt
    jo det är en sån som benen hänger utanför tyvärr=S..... ingen sjal å låna heller..... tänk inhandla en men har inte blivit av=S....hmmm få se hur ja gör imorn =S.... kan ju var svårt å ha buggan där inne.....
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-08-03 21:37:44 följande:
    Sist jag vär där så hade en 3:e del av rummet till "kontor" o lite lager o så. Där fanns inget man kunde köpa så det var inte en massa folk som sprang där. Du kan kanske ha henne i babyskyddet o ställa henne där.
    mm får se hur ja gör..... hon e en bebis som inte tycker om å ligga själv.. sen vill ja inte ha henne i babykyddet för mkt ...räcker att man åkt 20 mil ner =S....får bära henne annars.. e ju abra 3kg plutt....

vilka priser va det sist? filtar?
  • Greksmurfen

Bubblis: stoooooora kramar till dej, ta inte ut ngt i förskott utan ta det som det kommer.....
    {#emotions_dlg.flower}

Här har det blivit en heeeeeeldag med shopping=P..... först plastisock , sen "råkade" det bli en sväng till lucky little me å där kunde man ju inte gå ifrån utan att "råka" få med sig ngt.....hmm det va ja som inte skulle handla så mkt idag... där rök det....=P

• Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-08-04 21:16:25 följande:
    Skickar den största kramen jag har till Bubblan-jag håller mina tummar och tår hårtHjärta

God kväll flickor!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång och rolig shoppingdag- roligast var att tio minuter innan öppning på Plastisock så stod där endast cirka 10 stycken FL:are
    =D.............vi har inte trissat varandra elelr så =P.. haha vi trodde nog att det skulle va som en salg i danmark dvs massa hektiska danskor =P....
    ja kundej u tom ha melina å vagnen inne.....=P...
    blev det ngn mer shopping tur inåt staden eller?
    Everlonn skrev 2010-08-04 21:16:39 följande:
    Ha ha

Jag kom hem med 2 mössor till Bus och shorts till Cidde bara
    hahahaa... hmm ja där va dyra plagg med tanke på bensin med =P
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-08-04 22:39:53 följande:
    "fotta" = fota på skånska för er andra norrmän
    H I L L A skrev 2010-08-04 22:34:18 följande:
    Älskar verkligen regnbågsoverallen! (kan man älska en overall ) Tar fram den och klämmer lite på den varje dag Vill helst att Hilda ska prova den varje dag också, men det vill inte hon

Du köpte möjligtvis inte dubbla brunbruna leggings? Cool
    Roffade till mig 98 och 104 till oss. Smultron 86 och 92 (jag lät henne få 92'orna, måste prova 98 imorgon och nåde om de är för stora !). Så vi länsade ganska bra, men 104 fanns fler om du vill spara...IllerHiller
    MEEEEEEEEEEEEEEN FYYYYYYYYYYYYYY........ frågade ju om det fanns ngn i limhamn juh =P.......var det 50% i sffären lr?
    vi fyndade ju bara till 40 % =S..... å de verkade haft mer äldre kollektioner där juh =S... va kostade prästkragefilten ?
  • Greksmurfen

nämen va e det ja ser=)..stoooooooooooooooooooort grattis dunis till lilla LEA =)
    en sååådan söööööötnos=)...gosigos...väger typ 1 kg mer än min donna just nu ;)...

• Greksmurfen

har med röstat=)

dag ska här rensas å lägga ut på fb å traderrra...måste finansiera ny a inköp juh hihihi...

för övrigt e lillan namn bstämt helt nu... blir melina martha minou

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17