Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-08-21 16:30:55 följande:
    jag hade nog tagit svart skulle det ju stå
    =).. fast den blåa e fin ska skicka bild
    cgi.ebay.co.uk/Boys-Cotton-Linen-Blue-Suit-Size-12M-18M-24M-2T-3T-4T-/150480451135
    blå

cgi.ebay.com/Toddler-BOY-5Pcs-FORMAL-SUIT-SET-BLACK-w-Pinstripe-Sz-2-/400083623146
    kritstrecks randig

cgi.ebay.co.uk/Boys-Cotton-Linen-Black-Suit-Size-12M-18M-24M-2T-3T-4T-/160468765421
    en av de svarta

nu få du /n tycka igen ??vilken ska maxen ha=)??
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

hejhej!
    idag har vi vatt ute i svampskogen =).. blev lite kantareller..=)

å jag å syrran tänker ta en helig avstickare till geås på tis =P.. kommer inte säga ngt till maken han tycker inte ja ska shoppa mer =P fattar inte detta ;)......
    säger nä ja kommer tillbax att det blev en impulsresa haha.....

för övrigt så väntar ja spänt på dem nya småfolksoverallerna å rainbow med dubbeldragkedjan i 98 som ja beställt ;) hoppas det kommer snart=P

• Greksmurfen

hej.. en kvick fråga vilka affärer finns is thlm =P-... e där nu å ska ge mej ut på stan tänkte ja =P..vill ju få shoppa lite fint då==P

• Greksmurfen

gokväller=)
    här har man varit i sthlm för studier , bröllop å HKLÖÖÖ med =P
    var ju tvungen å kolla runt lite.... blev lite katvig till lillan å maxen å sen en skjorta till maxen iof rosa rutigt men så söt=) tänkte han skulle ha den på bb-bilden=)...

har den om 2 v hoppas hans fkläskläpp å skrpsår försvunnit tills dess=S.. han ramlade i dag på dagis så det va en tur till vc å sen till tandläaren... som tur va så va inga tänder lösa....

å lilla melina växer så det knakar .. 4210g å 54,5 cm lång redan...... de hittade dock ett blåsljud på henne idag =(.. så läkaren skrev remiss till barnkliniken... hoppas att det bara var ngt tillfälligt och att det inte är ngt allvarligt ....
    som att man ite hade nog å tänka på...

• Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-09-02 22:17:42 följande:
    det har lillesyster med, eller hade.... de hörde det på läkarekontrollen på BB. Har sedan vart och gjort UL på hjärtat och de syntes typ inte då. Nu har det nog växt bort.... Ska på nytt UL av hjärtat när hon är 8-9mån.
    åhh va skönt å höra.... hoppas  hoppas att det visar samma här...
    blir lite oroad pga att morfar å lillebror hade förstorat hjärta....som var medfött...
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-09-02 22:42:21 följande:
    har för mig att vi brukade säga på jobbet att 50% av alla nyfödda hör man blåsljud på.
    jasså?!?.. där ser man.... de hörde inget på bb vad ja vet  nu var det på bvc kollen 6v>:ors....
    hon e ju inte förtidig iden bemärkelsen 37+6 men visst lite innan :) å det tackar man för  när man e höggravid haha....

du vet inte hur det kommer sig att man hör det på så mga?
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2010-09-02 22:43:28 följande:
    De har hört blåsljud även på Marcus hjärta men då sa läkaren att om någon oroar sig för det vid framtida läkarundersökningar så skulle de låta honom ligga ner när de lyssnade på hjärtat, då försvann det!

Busbellan: Supertack för shoppinghjälpen!!
    Blev lite inspirerad när jag såg hennes inköp av väpnarluvor... *ha ha*

Dax att gå och lägga sig innan kvällen blir för dyr... Guld i mun
    asså.. där ser man.... komiskt at det kan försvinna då.

Hanna: imorn e det pediatriktenta som gäller mellan 9-16 fick 1 tim extra för amningspaus haha.....
    få se hur detta ska gå skulle ju pluggat idag men har ju inte haft ngt tid til vöers knappt för ngt sånt...
  • Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-09-04 08:14:46 följande:
    God morgon Solig
    Vilket underbart höstväder det är! Klarblå himmel och sooool när man vaknar.
    Perfekt lurvväder är det också
    morrnmorrn :)......
    lillis invigde sin lurv igår tillsammans med lurvbyxorna=) hon va såå söt så... maxen ska få inviga sin lila idag tänkte jag=) hoppas den passar nu sist såg han ut som en liten michelingubbe i den ;)..........
  • Greksmurfen

jag letar efter småfolks väpnaarluva, den med bruna äpplen på men hittar inte ngn dtans... hittade den häromdage i et shop men minns inte vilken..... ngn

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17