• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • imsel

Blir att skicka tillbaka då det ändå inte fanns i 98-104 på den hemsidan Rynkar på näsan
    Och vi lär inte köpa på nån annan sida just nu.
    Får hoppas på att det finns kvar på nån sida om nån månad.. men de verkar inte finnas så många exemplar på nån sida så får se om det ens blir nån..

Nöjd är jag iaf över tröjan jag köpte på hafva, från småfolk.
    Orange med bilar på.
    Matchar suveränt med oreanga plyschbyxor från Me&i  Skrattande     

april 09 kom min bebbe
  • vm1311

Vet någon när nya Molo pre spring kommer? Läste v 47 någonstans men de danska sidorna har inget uppe så det verkar inte troligt...

• karmasus
    vm1311 skrev 2012-11-13 18:05:14 följande:
    Vet någon när nya Molo pre spring kommer? Läste v 47 någonstans men de danska sidorna har inget uppe så det verkar inte troligt...
    här finns lite nytt
    www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-Nyeste-varer_2083.aspx
  • H o p e

Har ni sett dom nya underbara tröjorna från Katvig på house of kids? Visst e det väl precis samma underbara print som fanns gör ca 6 år sedan?

• H o p e

Någon som vet om det kommer komma någon lurvfleece med luva nu till våren. Dom hade ju bara en till höstkollektionen och nu verkar dom har slutat med det helt? Någon som vet något?

.?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
  • Be Lu

Jag gillar de nya vårtrycken!!

Både flamingos och sunflower kommer att få flytta hem hit i både leggings kjol och klänning :) 

• H o p e

Hej, tråden här är minst sakt död, men jag chansar på att någon kanske läser och kan svara. Jag undrar hu Molos klänningar är i stl när man kommer upp på flickavdelningen? Har tidigare bara köpt på babyavdelningen som ju går upp til stl 92. Funderar på om en tjej på 1 meter kan ha klänning i stl 110/116 eller om jag ska nöja mid med 98/104? Tanken är ju att den ska räcka våren och sommaren. Hur hade ni gjort?

.?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17