• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Joggy

Blev osäker nu för vintervantarna jag köpte hette ju Igor. Så kanske är vintervantarna, men konstigt att de ligger under SS12 då.

• jean1

Hur tvättar man bäst en Molo Fleeceoverall med stickade fickor? Alltså inte den "lurviga" varianten..

Antar att någon här har ett bra svar

• molnen

Någon som köpt Molos nya skaloverall ,vad tycker om st. mm.Hur är dessa om man jämför med POPs ? finns dessa bara till 116 ?

• jean1
    jean1 skrev 2012-02-23 18:01:47 följande:
    Hur tvättar man bäst en Molo Fleeceoverall med stickade fickor? Alltså inte den "lurviga" varianten..

Antar att någon här har ett bra svar

Har tvättat den nu så ingen behöver svara .
  • Joggy

Är det någon som sett den här Molo fleecejackan i färgen party pink IRL? Se länken:
    http://www.malmooutdoor.se/thunder-p-2355.aspx

Är det en fin rosa färg? Ser jättefin ut på bilden, men Molos färger brukar vara svåra att återge. Oftast blir man positivt överraskad men inte alltid.   

• Quiet thoughts

Hej alla. Mer än tusen år sen jag var här inne. De gamla kändisarna känner förhoppningsvis igen mig, veteranerna alltså som varit här i 4-5 år och mer

Nån som tänkt köpa denna söting? Blev rädd för priset men den är så söt tycker jag.... (finsk sida)
    www.lastentaikamaa.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/

Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget Lykke 2011
  • Zvartaliljan
    Quiet thoughts skrev 2012-02-26 18:43:24 följande:
    Hej alla. Mer än tusen år sen jag var här inne. De gamla kändisarna känner förhoppningsvis igen mig, veteranerna alltså som varit här i 4-5 år och mer Nån som tänkt köpa denna söting? Blev rädd för priset men den är så söt tycker jag.... (finsk sida) www.lastentaikamaa.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/...
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget Lykke 2011

Gud så söt!! Hade jag bara haft nån att stoppa i den så hade jag inte tvekat!!
  • Elvipa

Har en fråga till er experter. Vågar man vänta till rea på pompdelux eller ska man handla redan imorgon för att inte missa de godbitarna?

• Liafia

Fråga till er rutinerade.
    Vilken är bästa webshoppen för att köpa Molo?
    Affären där jag vanligen handlar hade inte tagit in allt jag vill ha.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17