Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina: Åhhh vad den tröjan är fin som isabell har i bt- Vart sugen på den länge! Men fick höra att den åker upp så att hela magen visas. Gör den det på isabell också? Jag hatar nämligen när tröjorna åker upp.

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-06-08 12:27:40 följande:
    Buttelina: Åhhh vad den tröjan är fin som isabell har i bt- Vart sugen på den länge! Men fick höra att den åker upp så att hela magen visas. Gör den det på isabell också? Jag hatar nämligen när tröjorna åker upp.
    hmm ja isabel stavas ju så klart med ett l. sorry butte
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-06-08 12:29:42 följande:
    ja jag hörde det också, men jag chansade! och nä jag tycker inte att den åker upp. mitt tips är att gå upp en strl visst är den underbar *älskar*
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-06-08 12:31:46 följande:
    Lillasyster har den vita med småstjärnor på i en storlek mindre än vad jag egentligen skulle ha köpt(hittade en ny på T i strl 98 för 100:- annars skulle jag köpt en 104:a i butik) och den glider inte upp alls, sitter jättefint på.
    Hmmm okej, men om man går upp en stl så kanske det skulle vara något då. Så en 104 till Svea på 94 lång?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-08 13:50:23 följande:
    Jag har varit på UL idag och fick se vår lilla bebis Hjärta

Den lilla låg och sträckte på sig och sprattlade med sina små paddlar till armar o ben

Hjärtat pickade på precis som det skulle!

Äntligen är oron över Solig
    Åhhhhhhhh vad underbart! Jag började gråta när jag läste ditt inlägg. Sambon komförbi o undrade vad jag höll på med, även barnen. Fick ju så klart förklara att jag grät av lycka.

Så alla här skickar ett stort grattis till dig!Hjärta
  • SmillaMilla

God kväll!

Något roligt som händer här? Vi har lill lördag här då de flesta är lediga i morgon då det är Ålands självstyrelsedag. Så lite helg känsla. Härligt.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-08 19:57:59 följande:
    Gokväll
    vad händer här?

Det börjar alt suga i shoppingtarmen här igen
    Hej!

Åhhh nu har jag varit nyfiken länge! Vad fick du tag på på ott i stockholm????

Och tusen tack för fina klänningen!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-08 20:01:54 följande:
    Smilla:
    Åh vilken fin samling med känningar Hjärta

Och fina barn också såklart!
    TACK! Ja det har verkligen blivit min lilla samling. Skall aldrig göra mig av med dem. Kusinen skall få ärva dem sedan. Kusinens mamma har ju också blivit betuttad i molo.
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-06-08 20:57:05 följande:
    har alla neonrosa kantband på sina dalmatinerklänningar?? Min har galnalaxen färgRynkar på näsan

Härlig samlingsbild Smilla

och fina barn Allihop!!
    Tack! Ja detta är andra dalmatiner klänningen Svea har. Och båda har haft neonrosa kant. Kan du fota din?
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-06-08 21:11:10 följande:
    Smilla> Plasto 2a sortering?? ni har där på åland hur ligger de i pris jmf med ordinarie pris? 
    Det är nog ganska så mycket billigare. Jag kör typ förbi varje dag. Så något speciellt du tänkt så kan jag kolla o jämföra.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-06-08 20:50:37 följande:
    Oj, då är hon om Maia t.o.m Hon var 93cm när hon fyllde 3.
    Hon blir nog längst i syskonskaran då
    oj är det långt? Kanske Svea också är lång då? Kanske hela 94 cm o hon blir först 3 år den 11 september.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17