Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-06-09 19:46:34 följande:
    Fiiinaste ju! Jag bunkrade den i både 86/92 och 98/104 innan ens 74/80 var urvuxen. Min absoluta favvo av Småfolk!!!
    ja visst är den fin. Tror svea skall få sin på sig i morgon
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-06-09 19:50:18 följande:
    Godkväll flickor.

Här har det varit full rulle hela dagen, spenderade förmiddagen med sambons familj och med oss hem fick vi 4 barn, så nu är vi sten säkra på att vi är nöjda med 2 för tillfället

Skattepengar har trillat in under dagen så imorgon blir det shopping, men jag tjuvstartar nog lite ikväll, dock blir det nog inga fotbollar här, tyckte printet var sådär och surar mest över att det inte kom nåt flickigt också, så sugen på nya Molosar.
    Hihi och vi som börjar bli sugna på ett till efter att barnens kusin varit här på besök i dag.
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2010-06-09 19:53:39 följande:
    TackSolig

Tur för ungen att hon är söt efter vad hon gjorde idag!!
    ha ha ja jag läste på fb Med ett leende kommer man långt
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-06-09 20:06:53 följande:
    Ha ha, ja tänk så olika det kan vara Hur gammal kusin?
    Vi har haft 2 st super trotsiga 3 åringar, 1 trotsig 2 åring och en gnällig 8 månaders

Kusinen är 3 månader gamal o hade en cupsuit, såååå söt
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-06-09 20:22:14 följande:
    Nån som sett nån snygg kortärmad skjorta nånstans?
    Vi ska ju fira min mormor som fyller 85 på söndag och Liam behöver en ny skjorta, han har en super fin lila/röd/vit från Kappahl men den hade han sist när vi träffade samma sällskap och jag är lite fjantig på sånt där, pinsamt om dom tror att det är den enda skjortan han äger lixom
    NS
  • SmillaMilla

Busbellan: Häääärliga bilder! Augsut är ju bara så himla söt så man smälter.

Lalalong: Åhhhhh pytte lilla sötisen! Älskar lammen och kossorna. Och älgarna...

• SmillaMilla
    hzl skrev 2010-06-10 19:00:35 följande:
    Ang Katvigsalg. Förstår om ingen har lust, men jag tänkte att chansen ökar om jag iaf frågar. Jag skulle vilja ha en ullsuit i 86 el 92, färg spelar inte stor roll. Betalar såklart lite extra för besväret. Nån som kan tänka sig?
    Men är de verkligen billigare där än på busloppan.se ? Finns en rosa där i stl 86 för 325 kr. Känns väldigt billigt.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-10 19:26:32 följande:
    Tack gumman

Du vet då när man behöver höra vissa saker
    hihi är det någon som bråkar med dig
  • SmillaMilla
    hzl skrev 2010-06-10 19:34:57 följande:
    aha.. aldrig hört talas om innan. Ska kika på detta märke. ja men 700 är ju igentligen ganska rimligt.. liite dyrt kanske.

Men ingen som vet stlk i katvigs ulloverall? Är dom som molo ungefär?
    Vet inte alls. Men fråga Liljan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17