Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-06-14 09:43:06 följande:
    påminner om den äldre versionen tycker jag.....men som sagt äger ju inte ajg nga=P.....
    ahh e lite lugnt maxen tittar på teletubbies=P få se hur länge han orkar sitta still....

hmmmm om man skulle be maken att sluta tidigare idag så vi kan åa runt å titta på bil....vi ska ju ha en nyare men det ahr inte lbivit av att vi tittat runt...haar inte funnits tid
    Åh, jag vill med ha ny bil. Inte för att vår är jättegammal, men jag vill verkligen ha en större bil, 5-sitsig räcker inte riktigt, inte när August är ena barnet i alla fall

Han kan INTE sitta i baksätet om ingen vuxen sitter mellan honom och syskonet på andra sidan och sitter han fram så måste man hålla handen på växelspaken hela tiden, för den kan han inte låta bli
    Inte särskilt säker körning
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-06-14 10:33:33 följande:
    jodå det är det nog har du hittat dom på rea nånstans
    Hittade dem på nån belgisk sida eller nåt sånt, men vet inte om jag vågar beställa därifrån, men de verkar ju inte helt lätta att få tag på och vi måste ha dem i en storlek större
    www.babbediboe.be
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-06-14 11:23:34 följande:
    Då säger vi SÖNDAG kl 11 i kosta... men som sagt via vxö går en del bilar=).. ta med kidsen=).. som sagt finns ju lekland där med=) på kosta==)...ja stormis va ju sugen-... så fixa nu litebilar..

vet att lillronya vatt sugen när nya pop skulle komma in=P
    ja, jag kommer köra en bil också i alla fall för Ella är med
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 11:50:41 följande:
    Finns det några bra boenden där? Vi var ju på Öland förra året (emsans husvagn), men missade djurparken.
    jag tycker ni ska ta skara sommarland 17-18/7 för då ska vi vara där
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 11:54:19 följande:
    Hihi det har vi ju också pratat om. Då har ju sambon semester och allt. Men kanske lite sent att boka boende där nu?
    Nej det är inte sent, vi bokade i slutet på förra veckan
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 12:04:59 följande:
    Skickade meil till sambon, lättast att få tag på honom så om dagarna. Men det låter helt klart intressant.
    Skulle vara såååå kul

Hade gärna träffat alla på öland också, men vi är ju lite låsta när det gäller lite längre resor, behöver göra dem när A är på kortis
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 12:59:43 följande:
    Jag förstår. Men det hade ju vart kul att träffa A också. Han följer inte med till skara?

Jag insog nu att sambon får ju inte semester förens på fredagen där. Så kanske jag far ssjälv då med barnen.
    Nej, han ska inte med. Är nog lite för mycket för honom och vi får noll tid över att göra nåt med de andra två.
    Känns inte särskilt lockande att sitta på en camping med honom heller måste jag erkänna blir bara jagande hela tiden = ingen semester

Han är så nöjd med att få ligga vid sjön här hemma hela sommaren
  • Busbellan

Nu när vi ändå pratar resor överallt, ingen som ska förbi kolmården 4-5/8?
    Skulle vara kul med sällskap där också

• Busbellan

alltså tror ni man kan få katvigfeber Drömmer

efter att ha sett hur mycket fins jag fick från salgen så känner jag för att köpa varenda rand som finns, känns som alla olika färger funkar till nån av babyklänningarna framåt hösten då det ska vara nåt under dom
    Kan inte alla shoppar börja rea katvig nu tack!

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 16:55:35 följande:
    Ha ha ja jag håller med!!!
    Jag vill ha ränder i alla färger
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17