Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-15 15:59:24 följande:
    NÄR e de Kosta träff!? Drömmer
    Kom till Ljungby och åk vidare till kosta med mig
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Stormis skrev 2010-06-15 20:30:44 följande:
    Hmm, skäms som en gris... Tyckte ju att de var så fina så jag köpte ett par till er alla jag handlade åt, men nånstans blev det visst fel i stl så helt plötsligt hade jag visst råkat köpa ett par i 116 istället Skäms. Rådfrågade de andra om vem som var "störst" och Bubblan röstades fram... Tydligen inte tillräckligt stor . Men som sagt, så fina som de är måste ju väl få igen eden hundringen? Annars får jag stå för mellanskillnaden.
    Gnottan skrev 2010-06-15 17:50:31 följande:
    Halloj! Kastar in en liten fråga...är det någon som har sett den nya fotbolls-mössan i hjälm-modell strl 6-12 mån någonstans? Finns dom inte i Sverige? Verkar bara finnas upp till 6 månader här! Börjar bli smått desperat...
    De nya görs inte i 6-12 mån längre så 3-6 mån är största. I våras kom ju den lite kantiga knytmössan, det var den enda som gjordes i 6-12 månader. Vet inte om den kommer i fotbollar eller annat dock.
    Vilekn storlek fick Ella? Eller det kanske är bättre att fråga Hilla om det
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-15 20:40:14 följande:
    Busbellan: Nu har vi bokat skara sommarland!!!!!
    ÅH vad roligt!! Kul att barne får lite sällskap där också tycker jag. Ella blir lätt desperat efter lekkamrater fort
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-15 20:45:38 följande:
    Hihi det låter bra. Skall bli så kul att se Svea o Ella tillsammans. Om de är så lika som jag tror. Och kanske vi hinner med en trevlig grillkväll utanför stugan tillsammans.
    Klart vi måste hinna med det!! Sambon såg också fram emot lite sällskap där :)
  • Busbellan
    Stormis skrev 2010-06-15 20:48:23 följande:
    104 eller 110
    Skämt åsido, ganska säker på att det var 110 .
    ja, men de ska hon väl växa i nån gång, hon är ju nästan en meter lång nu
  • Busbellan
    Smileycat skrev 2010-06-15 20:52:39 följande:
    annars får jag köpa den av dig till storasyster här
    Det kan du få om de är alldeles för stora.
    Men kollade bilden på fb som HILLA lagt in på mina kläder och de leggingsen ser ut att vara några av de kortare och även om det är 110 borde det inte vara sjukt stort. 104 sitter ju perfekt nu
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-15 20:55:36 följande:
    ser ut att vara samma modell som pusseltröjan o den va ju enormt liten Obestämd

men du.. maila bor, dom e ju supersnabba o bra på mail, be om lite mått på två olika storlekar
    Alltså tycker alla att den där pusseltröjan var liten, jag tycker den hade helt perfekt modell
    Ellas i storlek 98 sitter perfekt fortfarande. Visst är den smal, men det är bra och ärmlängden är inte för liten
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-15 21:01:10 följande:
    Tycker den va båda trång och kort jag

Vi har en 110 nu som sitter bra
    Här använder vi 98 än, men hoppar direkt till en 116 sen som ligger i växalådan och väntar
  • Busbellan

Nej, när tror ni alla shoppar börjar rea katvig, vill ha mer ränder ju

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17