Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-06-16 22:27:06 följande:
    Jag har handlat ot och är mycket nöjd
    www.tradera.com/Puky-Balanscykel-Springcykel-...
    Precis en sån satt jag och kollade på in på tradera igår. Ella sa ju att hon ville ha en blå cykel
    Frågan är om vi ens ska ha nån egentligen, tror ni den blir använd nu när Ella vant sig vid att trampa runt på vanlig cykel med stödhjul?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2010-06-16 22:32:23 följande:
    Jag tror nog att du kan köpa denna,eller om du istället köper XLvarianten... Om du kollar säljarens avslutade så kan du se vad han brukar ha som fast pris, denna fanns inte ute nu så jag mailade och bad honom lägga upp en till mig
    hmm, undra bara hur jag ska försvara den födelsedagspresenten för sambon, han har inte förstått det fina med springcyklar och tycker att hon har ju en cykel
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2010-06-16 22:38:47 följande:
    Äh skit i sambon Springcykel är toppen för balanssinnet och gör att när man väl börjar cykla så behövs inga stödhjul
    Ja, och det är ju ändå en födelsedagspresent, och vi har ju inga andra bra idéer på presenter så
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-06-16 22:40:41 följande:
    Alfred hade oxå en med stödhjul som ha va måttligt road av, sen fick han en spring från biltema(billig ) och det tog ca 3 v, sen cyklade han vanligt Visst fick man hjälpa han igång och han använde springis när han inte kunde få hjälp och använder den då och då fortf trort att han nu kommer iväg själv. Och snabbt går det
    vad är det för däck på den cykeln från biltema, är det vanliga cykeldäck typ?
    Har sett flera billigare modeller nämligen som haft nästan som plasthjul, eller möjligtvis lite mjukare, men de känns inte alls bra
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-06-16 22:49:55 följande:
    vanliga luftdäck, dom ser bara plastiga ut men  den kan nog bli lite låg för Ella. Coop har en som är snäppet högre och skiljer nån 100 i pris
    aha, så den är inte så hög alltså, ja man får väl kolla runt lite
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-06-16 22:57:27 följande:
    näe, men han åker gärna på den. Hade han inte redan cyklat så hade jag nog köpt den lite högre på coop. Tycker det är ett lagom pris men titta runt och låt henne provspringa.
    Alfred hade superkul på biltema, det övertygade pappan
    Får bli en tur till biltema alltså
    Då blir pappan i familjen glad
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-06-16 23:01:34 följande:
    La upp lite i bt

Längtar tills på söndag, vilka blir vi nu??
    Tror vi blir några stycken i alla fall, kolla biltråden
  • Busbellan

Jag kan nog med tänka mig en stockholmsresa om jag bara får in det i schemat här

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-17 12:20:05 följande:
    Nja, jag vill ha tant namn

Kerstin och Viola sparas till kommande barn dock. Men fler förslag?
    Vi hade en katt som hette Berit, hur coolt som helst att gå ut och ropa på lilla Berit ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17