Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Har fått hjärnsläpp av värmen här hemma, vilken storlek har en 3 åring på solhatt?, tänker mest på VV:s.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll förresten.

Har spenderat nästan hela dagen utomhus, lovely väder, äntligen känns det som sommar, Meja är dock lagom road av värmen Obestämd, hade hoppats hon skulle sitta sött och leka på en filt i gräset medans jag bättrade på brännan men icke då , Liams första sommar spenderade vi nere i gillestugans 15 grader, får väl se om det blir likadant denna.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-06-02 22:29:31 följande:
    Äh jag ger upp med det här struliga fl!!!

Mammastök hoppas du ser detta!
    Michaela tackar så hemskt mycket för presenten och säger att det var så lite att låna ut sitt rum till dej.
    Jag hoppas att du förstår hur mycket den här presenten gjorde för en ganska ledsen liten stor tjej som känner sej VÄLDIGT ensam just nu.

DU ÄR DEN SNÄLLASTE JAG VET!!! MASSA KRAMAR!!!

Jag är helt rörd....
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Hjärta
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Ännu en solig dagSolig
    Idag hoppas jag på post, Mejas Mala uvdräkt och hennes Vincent sandaler samt Katvigar från Milk&Milla

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-06-03 08:15:59 följande:
    HÄr gick soleni moln. Hoppas det blir bättre igen snart!
    Ska ju ha barnkalas kl 10 och hade räknat med att vi skulle vara ute.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Den kommer nog snart tillbaka så att ni kan ha barnkalaset ute
    Här är det klarblå himmel, i eftermiddag får sambon ta barnen så att jag kan placera mej i solstolen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ni med barn i 3 års åldern, vilken storlek köper ni på solhattar?
    Har fått hjärnsläpp här hemma om vilken storlek Liam ska ha, han har nog normalt till lite stort huvud kanske.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-06-03 08:30:34 följande:
    jag har en villervalla 48/50 till min 20 månaders, den är lite stor på henne (vet inte om det hjälper dig)
    Men det gör väl inget om dom är lite stora eftersom det är dragsko i dom?
    Liam kanske skulle haft 52/54 då, jag vann en 56/58 på T igår, har en känsla av att den är alldeles för stor
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-06-03 08:38:39 följande:
    nej, den passar bra på henne :) 56/58 kan nog vara stort till en 3-åring tror jag med
    Ha ha, jaaa, typ tok stort Som sagt, 52/54 hade nog räckt, jaja, får väl slänga ut den igen om den verkligen inte funkar, eller så får han odla kalufs igen, då brukar huvudomfånget öka några storlekar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-03 08:43:32 följande:
    Godmorgon!

Vad tusan händer med FL? Var knappt inne igår, nu ser allt jättekonstigt ut här.

Åhh TACK Moa för fina fina kycklingbodyn! Lia har den på sig idag, sååå jäkla fiiiiiin!!! Milo valde den, han tycker den är jättefin

Ängeln: Vi har plastisock. Absolut bästa solhattarna tycker jag! Fast Milo vill knappt ha dom, han vill bara ha kefs...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    Ha ha, jaaa, FL är verkligen flummigt just nu, fast det är ju inte lika segt idag.

Fast jag vill gärna ha enfärgade solhattar, annars är Plastisocks jätte fina.
    He he, mycket tuffare med keps ju
    Föredrar dock solhatt nu när solen är så stark, känns som dom skyddar lite mer, speciellt dom små öronen som inte längre skyddas av kalufs
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17