Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-05-28 12:41:20 följande:
    de borde kunna ge honom ett snabbt rus ( så gör dom på mitt jobb iallafall) då varar det bara några min o ni kan gå hem direkt sen
    Ja det var precis det jag menade, tycker lixom att nersövning är absolut sista utvägen.
    Hurdana blir dom när man ger dom ett snabbt rus? Liam blir ju stark som Hulken när man gör nåt mot hans vilja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-05-28 13:00:50 följande:
    de somnar så det är nästan som en sövning, fast ändå inte (svårt att förklara)
    Okej men det låter ju bra mycket bättre, men då får man åka hem direkt efter eller?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Phu, gårdagen slutade väl till slut med Liams sak i näsan
    Vi fick remiss till öron-näsa-hals där vi träffade en super bra läkare, han fick till och med lysa och titta i Liams näsa. När det var dags att ta ut den så blev det som vanligt, fasthållning, men hellre det är nedsövning så efter några sekunder var den borta, den hade kilat fast sej ordentligt i näsan så det blödde rejält i några timmar efteråt. Nu hoppas vi att Liam aldrig mer gör om det Knas ungen.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-05-29 08:42:09 följande:
    skönt att de fick ut den utan nersövning!! ÅÅ vad fin ozonen är i BT, o sötnos i vagnen oxå.. sitter o e lite sugen på at köpa en.... ojoj here we go again, sambon kommer väl väl bli tossig..
    Ja det var verkligen skönt, på sjukhuset var det dock inte talan om någon nersövning, den skulle lixom bara ut. Läkaren bara skakade på huvudet när han läste i remissen från våran knäppis läkare från vårdcentralen.

Den är helt underbar, lätt den bästa vagnen vi haft
    Kööööööööööööp
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-05-29 08:49:11 följande:
    ja, o jag älskar tanken att sisten är vändbar!! Vill haaaaaa!! O den är inte så fasligt dyr heller ju..
    Ja det är verkligen en kanon vagn på alla sätt. Vändbar sits var ju ett krav här så jag blev så glad när jag fick syn på vagnen och den hade det

Priset är ju helt ok, även om den inte riktigt är gratis
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Everlonn skrev 2010-05-29 08:46:49 följande:
    Skönt att den är ute!! Jobbigt när de blir fasthållna Det sätter ju så djupa spår...Bus ska in och bli rejält drogad för att kunna laga en tand..hon är livrädd för att bli fasthållen
    Ja tyvärr gör det ju det. Liam blev ju fasthållen som 1 åring och den har verkligen satt djupa spår, vi kan ju knappt klippa naglarna på honom.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-05-29 09:04:22 följande:
    IHHHHH!! Vi ska visst flytta igen stackars Maia...fast när vi var o tittade på huset så ville hon inte därifrån, så jag tror det var godkänt
    Ooooh va kul Grattis.
    Vart?

Hi hi, ja då var det nog godkänt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-05-29 09:07:15 följande:
    ja den rädslan försvinner inte heller...klippa naglarna eller tvätta håret är rena rama brottningsmatchen här hemma.Sist tog det tre timmar och fyra sköterskor innan de lyckades ta blodprov på henne Nu hoppas vi att buspojken lärt sig att inte pilla in saker i näsan!
    Men jag hoppas saker blir lite enklare nu när han börjat på lekterapin. Han fick ju en liten väska med sjukhus grejer och nu sitter han och ger låtsas sprutor på sej själv, ett steg i rätt riktning iaf
    Tvätta håret är en kamp även här hemma, jag får smyga mej på honom med schampoo när han inte ser och samtidigt prata om nånting så han inte märker vad jag gör
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-05-29 09:12:28 följande:
    bara 2 mil men 100kvm större! o en tomt på 1300kvm med ett fotbollsmål och friggebod (= lekstuga). 75 meter till badstranden!! Jättemodernt o fint. Åhh vad jag längtar
    Åh vilket läckert hus
    Härligt med stor trädgård där barnen kan leka.

När flyttar ni?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Har suttit i BT och dreglat en liten stund

Jag önskade mej sovmorgon i mors dags present, men när jag vaknade inatt kl 4 av att sambon gick och la sej så insåg jag att så blir nog inte fallet

Idag ska vi till Plantagen och köpa blommor till alla krukor och lådor, efter det blir det middag hos min mormor.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17