Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-06-01 11:56:11 följande:
    Då säger jag Adidas Top Ten Hi Sleek
    Åh, dom här var ju fina , eller ska man köra på klassiska svart/vita?
    http://images3.brandos.se/sv/1/17956/17956-b.jpg

Har ett par Adidas good year nu som jag äääälskar, har haft röda, vita och svarta och det är dom bästa skorna ever, men dom är rejält slitna och modellen görs inte längre
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-01 12:17:11 följande:
    Jag har inte hittat dom nån annanstans. SÅ nu köpte jag dom ändå. Han kan inte ha "vanliga" sandaler, han får hemska skoskav av dom. Dessa är toppen, Milo hade oxå liknande förra sommaren, fast med en stor kardborre över bara.
    Vad var frakten?
    Hittade ett par i källaren nu som vi köpte förra sommaren, ungefär samma modell som Adidasen, och dom passade visst nu också Men jag är ändå sugen på Adidasen också.
    Ja det är super svårt med sandaler, köpte ett par Kavat förra sommaren men herregud så hans stackars fötter såg ut, skav överallt, annars trodde man ju att dom skulle vara bra med tanke på priset.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu behöver jag hjälp igen
    Vad hade ni haft för skor till denna klänning?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2010-06-01 12:52:24 följande:
    jag tro jag hade haft ett par enkla vita typ ballerina... söt klänning!!
    Fast jag är så kort så jag vill nog gärna ha lite klack...eller, iof är det inge vidare att gå i. Kanske några vita typ gladiator modell? Eller ser det super dumt ut med svarta skor?

Javisst är den fin Letade ju klänning som en tok i varenda affär i Jkpg och sen på internet, och vart hittar jag den? Jo på People i Vryd
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-06-01 13:32:12 följande:
    Snygga!!Vi letar ju skor till MIchaela eftersom det är lärarmiddag med balklänning och sånt här när man slutar nian.Hon ska ha en kort turkos klänning och då var det först tänkt de du länkade till nu men hon ändrade sej till de helvita i min länk eftersom ränderna på conversen inte matchade.
    Ja dom är urläckra, gillar dom i läder, vill helst ha både vita och svarta men det blir lite dyrt
    Det finns ju dom här också men det är inte samma modell:
    http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=745&ProductDetailId=3940
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Är FL drygt för er också?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-06-01 13:39:43 följande:
    Å vad snygga de var!!Fast mammans plånbok gillar stadiumskorna bäst.
    Ja dom är riktigt läckra när hela skon är i en färg...hum, nä jag får helt enkelt åka till sko affär och klämma lite, kan ändå inte beställa skor då jag har så höga vrister. Ska absolut spana in stadium skorna också, mycket bra pris ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ja då är det inte bara för mej det är segt då, tur att man inte betalar nånting längre iaf

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Båda barnen är i säng och sambon är ute i husvagnen och fixar, på min att göra lista står rensa i källaren men det veti sjutton om jag orkar ikväll

Sitter fortfarande och klurar på mitt lilla sko "bekymmer" till klänningen, men jag tror det blir några vita textil skor i hög modell, helst Converse i läder men det röda stör mej lite

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17